« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Prošloga tjedna u SŠ Mate Balote održana je radionica na temu Emocionalna inteligencija - Biti u skladu sa sobom i oduprijeti se socijalnim pritiscima, u trajanju od dva školska sata.
Naglasak kreativne radionice bio je na stvaranju emocionalnog balansa i prepoznavanju vlastitih mogućnosti, prepoznavanju vrijednosti emocionalne inteligencije u svakodnevnom životu, kao i uvid u trenutno stanje emocionalne pismenosti učenika, roditelja i nastavnika.
Interaktivno predavanje također je potaknulo učenike na cjelokupno emocionalno osnaživanje, ne samo u školskom već i privatnom socijalnom okruženju, također i oslobađanje od ukorijenjenih obrazaca ponašanja te otvaranje novih svrsishodnih potencijala u pojedincu. (I.Č.)
Prošloga tjedna u SŠ Mate Balote održana je radionica na temu Emocionalna inteligencija - Biti u skladu sa sobom i oduprijeti se socijalnim pritiscima, u trajanju od dva školska sata.
Naglasak kreativne radionice bio je na stvaranju emocionalnog balansa i prepoznavanju vlastitih mogućnosti, prepoznavanju vrijednosti emocionalne inteligencije u svakodnevnom životu, kao i uvid u trenutno stanje emocionalne pismenosti učenika, roditelja i nastavnika.
Interaktivno predavanje također je potaknulo učenike na cjelokupno emocionalno osnaživanje, ne samo u školskom već i privatnom socijalnom okruženju, također i oslobađanje od ukorijenjenih obrazaca ponašanja te otvaranje novih svrsishodnih potencijala u pojedincu. (I.Č.)
Prošloga tjedna u SŠ Mate Balote održana je radionica na temu Emocionalna inteligencija - Biti u skladu sa sobom i oduprijeti se socijalnim pritiscima, u trajanju od dva školska sata.
Naglasak kreativne radionice bio je na stvaranju emocionalnog balansa i prepoznavanju vlastitih mogućnosti, prepoznavanju vrijednosti emocionalne inteligencije u svakodnevnom životu, kao i uvid u trenutno stanje emocionalne pismenosti učenika, roditelja i nastavnika.
Interaktivno predavanje također je potaknulo učenike na cjelokupno emocionalno osnaživanje, ne samo u školskom već i privatnom socijalnom okruženju, također i oslobađanje od ukorijenjenih obrazaca ponašanja te otvaranje novih svrsishodnih potencijala u pojedincu. (I.Č.)