« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U srijedu, 6. travnja, u Srednjoj školi Mate Balote, održana je prva u nizu radionica pod nazivom Snaga dobrih odnosa u funkciji jačanja pojedinca i zajednice. Glavna tema rasprave bila je njegovanje kvalitetnih međuljudskih odnosa, u skupini nastavnika otprije upoznatih s Psihologijom teorije izbora, autora Kvalitetne škole Williama Glassera, s naglaskom na učenju kroz samopoštovanje i zabavu.
Tri su stupa (potpornja) na kojima počiva Kvalitetna škola, a koji su poslužili kao ideja vodilja čitave rasprave:
1) Školsko okruženje se percipira kao radosno mjesto koje se osniva na povjerenju, suradnji i poštovanju.
2) Osobna odgovornost za sreću i uspjeh s razumijevanjem teorije izbora.
3) Korisno i kompetentno učenje.
Seminari, radionice te stručni skupovi koji će se odvijati i u narednim mjesecima ponudit će razne vrste stručnog usavršavanja s ciljem poboljšanja ljudskih potencijala na radnome mjestu. (I.Č.)
U srijedu, 6. travnja, u Srednjoj školi Mate Balote, održana je prva u nizu radionica pod nazivom Snaga dobrih odnosa u funkciji jačanja pojedinca i zajednice. Glavna tema rasprave bila je njegovanje kvalitetnih međuljudskih odnosa, u skupini nastavnika otprije upoznatih s Psihologijom teorije izbora, autora Kvalitetne škole Williama Glassera, s naglaskom na učenju kroz samopoštovanje i zabavu.
Tri su stupa (potpornja) na kojima počiva Kvalitetna škola, a koji su poslužili kao ideja vodilja čitave rasprave:
1) Školsko okruženje se percipira kao radosno mjesto koje se osniva na povjerenju, suradnji i poštovanju.
2) Osobna odgovornost za sreću i uspjeh s razumijevanjem teorije izbora.
3) Korisno i kompetentno učenje.
Seminari, radionice te stručni skupovi koji će se odvijati i u narednim mjesecima ponudit će razne vrste stručnog usavršavanja s ciljem poboljšanja ljudskih potencijala na radnome mjestu. (I.Č.)
U srijedu, 6. travnja, u Srednjoj školi Mate Balote, održana je prva u nizu radionica pod nazivom Snaga dobrih odnosa u funkciji jačanja pojedinca i zajednice. Glavna tema rasprave bila je njegovanje kvalitetnih međuljudskih odnosa, u skupini nastavnika otprije upoznatih s Psihologijom teorije izbora, autora Kvalitetne škole Williama Glassera, s naglaskom na učenju kroz samopoštovanje i zabavu.
Tri su stupa (potpornja) na kojima počiva Kvalitetna škola, a koji su poslužili kao ideja vodilja čitave rasprave:
1) Školsko okruženje se percipira kao radosno mjesto koje se osniva na povjerenju, suradnji i poštovanju.
2) Osobna odgovornost za sreću i uspjeh s razumijevanjem teorije izbora.
3) Korisno i kompetentno učenje.
Seminari, radionice te stručni skupovi koji će se odvijati i u narednim mjesecima ponudit će razne vrste stručnog usavršavanja s ciljem poboljšanja ljudskih potencijala na radnome mjestu. (I.Č.)