« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Učenici Srednje škole Mate Balote: Lovre Labura (1. OG), Andrea Tolić (3. OG), Emili Kuzma (3. OG) i Mihael Kolomaz (4. OG), predvođeni mentoricom, profesoricom biologije Marijom Žužić, sudjelovali su na ovogodišnjem Svehrvatskom eko-natjecanju učenika osnovnih i srednjih škola, Lijepa Naša 2016., osvojivši pritom četvrto mjesto.
Natjecateljski program najvećeg ekološkog natjecanja hrvatske mladeži održao se u Stubičkim Toplicama, od 15.-17. travnja, a porečki srednjoškolci pozabavili su se temom rasprostranjenosti invazivne vrste pajasena (Ailanthus altissima) na području grada Poreča, koju je valjalo detaljno istražiti, potkrijepiti primjerima, mapirati u prostoru te, naposljetku, zanimljivo prezentirati vršnjacima i stručnjacima iz područja biologije.
Eko-kviz Lijepa Naša, nakon dvadeset i tri godine postojanja, postao je naširoko prepoznatljiv i prihvaćen od strane škola, učenika i učitelja, kao nezaobilazni dio odgoja i obrazovanja za okoliš unutar redovne nastave i izvannastavnih aktivnosti, koje osim gradiva iz pojedinih predmeta uključuju i prikaz konkretnih aktivnosti i promišljanja o prirodnim, kulturnim i civilizacijskim vrijednostima, te razvitku odgovornosti i pozitivnog stava prema okruženju u kojem živimo.
Učenici, nastavnici i ostali sudionici ovog natjecanja pritom daju nemjerljiv doprinos u ukupnim nastojanjima da se ekološki problemi na vrijeme uoče i barem djelomice riješe na lokalnoj razini, čime posredno utječu i na globalno stanje. (I.Č.)
Učenici Srednje škole Mate Balote: Lovre Labura (1. OG), Andrea Tolić (3. OG), Emili Kuzma (3. OG) i Mihael Kolomaz (4. OG), predvođeni mentoricom, profesoricom biologije Marijom Žužić, sudjelovali su na ovogodišnjem Svehrvatskom eko-natjecanju učenika osnovnih i srednjih škola, Lijepa Naša 2016., osvojivši pritom četvrto mjesto.
Natjecateljski program najvećeg ekološkog natjecanja hrvatske mladeži održao se u Stubičkim Toplicama, od 15.-17. travnja, a porečki srednjoškolci pozabavili su se temom rasprostranjenosti invazivne vrste pajasena (Ailanthus altissima) na području grada Poreča, koju je valjalo detaljno istražiti, potkrijepiti primjerima, mapirati u prostoru te, naposljetku, zanimljivo prezentirati vršnjacima i stručnjacima iz područja biologije.
Eko-kviz Lijepa Naša, nakon dvadeset i tri godine postojanja, postao je naširoko prepoznatljiv i prihvaćen od strane škola, učenika i učitelja, kao nezaobilazni dio odgoja i obrazovanja za okoliš unutar redovne nastave i izvannastavnih aktivnosti, koje osim gradiva iz pojedinih predmeta uključuju i prikaz konkretnih aktivnosti i promišljanja o prirodnim, kulturnim i civilizacijskim vrijednostima, te razvitku odgovornosti i pozitivnog stava prema okruženju u kojem živimo.
Učenici, nastavnici i ostali sudionici ovog natjecanja pritom daju nemjerljiv doprinos u ukupnim nastojanjima da se ekološki problemi na vrijeme uoče i barem djelomice riješe na lokalnoj razini, čime posredno utječu i na globalno stanje. (I.Č.)
Učenici Srednje škole Mate Balote: Lovre Labura (1. OG), Andrea Tolić (3. OG), Emili Kuzma (3. OG) i Mihael Kolomaz (4. OG), predvođeni mentoricom, profesoricom biologije Marijom Žužić, sudjelovali su na ovogodišnjem Svehrvatskom eko-natjecanju učenika osnovnih i srednjih škola, Lijepa Naša 2016., osvojivši pritom četvrto mjesto.
Natjecateljski program najvećeg ekološkog natjecanja hrvatske mladeži održao se u Stubičkim Toplicama, od 15.-17. travnja, a porečki srednjoškolci pozabavili su se temom rasprostranjenosti invazivne vrste pajasena (Ailanthus altissima) na području grada Poreča, koju je valjalo detaljno istražiti, potkrijepiti primjerima, mapirati u prostoru te, naposljetku, zanimljivo prezentirati vršnjacima i stručnjacima iz područja biologije.
Eko-kviz Lijepa Naša, nakon dvadeset i tri godine postojanja, postao je naširoko prepoznatljiv i prihvaćen od strane škola, učenika i učitelja, kao nezaobilazni dio odgoja i obrazovanja za okoliš unutar redovne nastave i izvannastavnih aktivnosti, koje osim gradiva iz pojedinih predmeta uključuju i prikaz konkretnih aktivnosti i promišljanja o prirodnim, kulturnim i civilizacijskim vrijednostima, te razvitku odgovornosti i pozitivnog stava prema okruženju u kojem živimo.
Učenici, nastavnici i ostali sudionici ovog natjecanja pritom daju nemjerljiv doprinos u ukupnim nastojanjima da se ekološki problemi na vrijeme uoče i barem djelomice riješe na lokalnoj razini, čime posredno utječu i na globalno stanje. (I.Č.)