« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nakon održane školske razine kviza znanja i kreativnosti pod nazivom Čitanjem do zvijezda, na kojoj su postigle izvrstan uspjeh, učenice trećih i četvrtih razreda Srednje škole Mate Balote: Dora Hrelja, Viktoria Ukotić, Paola Valenta, Bojana Lalić i Monika Ritoša, uspjele su povisiti bodovnu ljestvicu na županijskoj razini, time se plasiravši na državno natjecanje iz dnevničke literature.
Djevojke su na mnogo zahtjevnijoj 2. razini kviza znanja trebale pročitati tri knjige s prethodno zadanog popisa: Patnje mladog Werthera (Johann Wolfgang von Goethe), Pitaj Alice - Dnevnik jedne narkomanke (anonimna autorica) te Apsolutno istinit dnevnik Indijanca na određeno vrijeme (Sherman Alexie). Kviz znanja na 2. razini održan je u SŠ Mate Balote. Škola je toga dana, uz pratnju mentora: Mihaele Peruško, Fabijana Previća i Ivana Čupića, osigurala računala, budući da su mlade čitateljice na sva pitanja odgovarale putem jedinstvene internetske prijave, u trajanju od 50 minuta.
Zadaća inicijative Čitanjem do zvijezda nije samo natjecateljske naravi, želja je da se ovo natjecanje proširi na još veći broj hrvatskih škola u skorašnjoj budućnosti te da srednjoškolci samoinicijativno biraju čitanje i kvalitetnu mladenačku literaturu, usput se druže, razmjenjuju čitateljske preporuke te nauče mnoštvo korisnih informacija o piscima koji su stvarali spomenute dnevničke stranice.
Nakon održane školske razine kviza znanja i kreativnosti pod nazivom Čitanjem do zvijezda, na kojoj su postigle izvrstan uspjeh, učenice trećih i četvrtih razreda Srednje škole Mate Balote: Dora Hrelja, Viktoria Ukotić, Paola Valenta, Bojana Lalić i Monika Ritoša, uspjele su povisiti bodovnu ljestvicu na županijskoj razini, time se plasiravši na državno natjecanje iz dnevničke literature.
Djevojke su na mnogo zahtjevnijoj 2. razini kviza znanja trebale pročitati tri knjige s prethodno zadanog popisa: Patnje mladog Werthera (Johann Wolfgang von Goethe), Pitaj Alice - Dnevnik jedne narkomanke (anonimna autorica) te Apsolutno istinit dnevnik Indijanca na određeno vrijeme (Sherman Alexie). Kviz znanja na 2. razini održan je u SŠ Mate Balote. Škola je toga dana, uz pratnju mentora: Mihaele Peruško, Fabijana Previća i Ivana Čupića, osigurala računala, budući da su mlade čitateljice na sva pitanja odgovarale putem jedinstvene internetske prijave, u trajanju od 50 minuta.
Zadaća inicijative Čitanjem do zvijezda nije samo natjecateljske naravi, želja je da se ovo natjecanje proširi na još veći broj hrvatskih škola u skorašnjoj budućnosti te da srednjoškolci samoinicijativno biraju čitanje i kvalitetnu mladenačku literaturu, usput se druže, razmjenjuju čitateljske preporuke te nauče mnoštvo korisnih informacija o piscima koji su stvarali spomenute dnevničke stranice.
Nakon održane školske razine kviza znanja i kreativnosti pod nazivom Čitanjem do zvijezda, na kojoj su postigle izvrstan uspjeh, učenice trećih i četvrtih razreda Srednje škole Mate Balote: Dora Hrelja, Viktoria Ukotić, Paola Valenta, Bojana Lalić i Monika Ritoša, uspjele su povisiti bodovnu ljestvicu na županijskoj razini, time se plasiravši na državno natjecanje iz dnevničke literature.
Djevojke su na mnogo zahtjevnijoj 2. razini kviza znanja trebale pročitati tri knjige s prethodno zadanog popisa: Patnje mladog Werthera (Johann Wolfgang von Goethe), Pitaj Alice - Dnevnik jedne narkomanke (anonimna autorica) te Apsolutno istinit dnevnik Indijanca na određeno vrijeme (Sherman Alexie). Kviz znanja na 2. razini održan je u SŠ Mate Balote. Škola je toga dana, uz pratnju mentora: Mihaele Peruško, Fabijana Previća i Ivana Čupića, osigurala računala, budući da su mlade čitateljice na sva pitanja odgovarale putem jedinstvene internetske prijave, u trajanju od 50 minuta.
Zadaća inicijative Čitanjem do zvijezda nije samo natjecateljske naravi, želja je da se ovo natjecanje proširi na još veći broj hrvatskih škola u skorašnjoj budućnosti te da srednjoškolci samoinicijativno biraju čitanje i kvalitetnu mladenačku literaturu, usput se druže, razmjenjuju čitateljske preporuke te nauče mnoštvo korisnih informacija o piscima koji su stvarali spomenute dnevničke stranice.