« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Skorašnji dolazak proljeća i toplog vremena omogućio nam je početak radova u školskome vrtu, pa smo ovoga tjedna bili vrijedni kao pčelice.
Učenici prvog razreda agrotehničara vegetativno su razmnožavali lovor višnju, a za njima su učenici drugog razreda nastavili rad s lavandom koju ćemo, kada poraste, posaditi i na taj način proširiti nasad od kojeg dobivamo veliku većinu proizvoda za učeničku zadrugu – eterično ulje i hidrolat.
Drugi razred je na vježbama iz Povrćarstva započeo s proljetnom sjetvom i sadnjom povrća. U klijališta smo posijali: ciklu, rotkvicu, špinat, mrkvu i radić, a na gredice luk, grah i grašak. U plasteniku smo započeli s uzgojem presadnica. Prvi razred dobio je zadatak uzgoja cvijeća koje će ubrzo zašareniti gredice oko naše škole te začinsko bilje, a drugi razred uzgajao je presadnice toploljubivog povrća.
Uz klasično povrće uobičajeno za naše vrtove: rajčicu, papriku, tikvice, krastavac, celer, lubenicu i dinju uzgajamo i nekoliko sorti ljutih meksičkih papričica, među kojima je i donedavno najljuća papričica na svijetu Bhut jolokia, čija ljutina iznosi čak 1 000 000 scovila! Hoće li biti dovoljno hrabrih koji će se usuditi kušati ovu ljutu papričicu? Jako smo znatiželjni.
Učenici trećeg razreda u međuvremenu su pomogli isfrezati tlo, odnosno pripremiti zemlju za sjetvu. Marljivi trećaši također su uređivali školski okoliš, uredili gredice, orezali živicu i dotjerali plastenik. Sve u svemu, ovaj sunčani proljetni tjedan bio je izuzetno produktivan, u učionici i izvan nje, sada još čekamo da plodovi našeg rada porastu i uvesele cijelu školu.
Skorašnji dolazak proljeća i toplog vremena omogućio nam je početak radova u školskome vrtu, pa smo ovoga tjedna bili vrijedni kao pčelice.
Učenici prvog razreda agrotehničara vegetativno su razmnožavali lovor višnju, a za njima su učenici drugog razreda nastavili rad s lavandom koju ćemo, kada poraste, posaditi i na taj način proširiti nasad od kojeg dobivamo veliku većinu proizvoda za učeničku zadrugu – eterično ulje i hidrolat.
Drugi razred je na vježbama iz Povrćarstva započeo s proljetnom sjetvom i sadnjom povrća. U klijališta smo posijali: ciklu, rotkvicu, špinat, mrkvu i radić, a na gredice luk, grah i grašak. U plasteniku smo započeli s uzgojem presadnica. Prvi razred dobio je zadatak uzgoja cvijeća koje će ubrzo zašareniti gredice oko naše škole te začinsko bilje, a drugi razred uzgajao je presadnice toploljubivog povrća.
Uz klasično povrće uobičajeno za naše vrtove: rajčicu, papriku, tikvice, krastavac, celer, lubenicu i dinju uzgajamo i nekoliko sorti ljutih meksičkih papričica, među kojima je i donedavno najljuća papričica na svijetu Bhut jolokia, čija ljutina iznosi čak 1 000 000 scovila! Hoće li biti dovoljno hrabrih koji će se usuditi kušati ovu ljutu papričicu? Jako smo znatiželjni.
Učenici trećeg razreda u međuvremenu su pomogli isfrezati tlo, odnosno pripremiti zemlju za sjetvu. Marljivi trećaši također su uređivali školski okoliš, uredili gredice, orezali živicu i dotjerali plastenik. Sve u svemu, ovaj sunčani proljetni tjedan bio je izuzetno produktivan, u učionici i izvan nje, sada još čekamo da plodovi našeg rada porastu i uvesele cijelu školu.
Skorašnji dolazak proljeća i toplog vremena omogućio nam je početak radova u školskome vrtu, pa smo ovoga tjedna bili vrijedni kao pčelice.
Učenici prvog razreda agrotehničara vegetativno su razmnožavali lovor višnju, a za njima su učenici drugog razreda nastavili rad s lavandom koju ćemo, kada poraste, posaditi i na taj način proširiti nasad od kojeg dobivamo veliku većinu proizvoda za učeničku zadrugu – eterično ulje i hidrolat.
Drugi razred je na vježbama iz Povrćarstva započeo s proljetnom sjetvom i sadnjom povrća. U klijališta smo posijali: ciklu, rotkvicu, špinat, mrkvu i radić, a na gredice luk, grah i grašak. U plasteniku smo započeli s uzgojem presadnica. Prvi razred dobio je zadatak uzgoja cvijeća koje će ubrzo zašareniti gredice oko naše škole te začinsko bilje, a drugi razred uzgajao je presadnice toploljubivog povrća.
Uz klasično povrće uobičajeno za naše vrtove: rajčicu, papriku, tikvice, krastavac, celer, lubenicu i dinju uzgajamo i nekoliko sorti ljutih meksičkih papričica, među kojima je i donedavno najljuća papričica na svijetu Bhut jolokia, čija ljutina iznosi čak 1 000 000 scovila! Hoće li biti dovoljno hrabrih koji će se usuditi kušati ovu ljutu papričicu? Jako smo znatiželjni.
Učenici trećeg razreda u međuvremenu su pomogli isfrezati tlo, odnosno pripremiti zemlju za sjetvu. Marljivi trećaši također su uređivali školski okoliš, uredili gredice, orezali živicu i dotjerali plastenik. Sve u svemu, ovaj sunčani proljetni tjedan bio je izuzetno produktivan, u učionici i izvan nje, sada još čekamo da plodovi našeg rada porastu i uvesele cijelu školu.