« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U ponedjeljak 7.6.2021. učenici trećeg razreda agrotehničara prisustvovali su predavanju sa temom "Socijalno poduzetništvo za održivi ruralni razvoj: „Značaj poljoprivrednog obrazovanja za razvoj poljoprivrede u Istarskoj županiji“", koje im je održao dr.sc. Milan Oplanić, znanstveni savjetnik, predstojnik Zavoda za ekonomiku i razvoj poljoprivrede. Kao primjer dobre prakse predstavio im se mladi poljoprivrednik Marko Bratović koji je bio učenik naše škole. Predavanje je održano u sklopu projekta Prapovijesne gradine i etnobotanika za održivi turizam i ruralni razvoj – od Krasa (preko Brkina, Ćićarije i Istre) do Kvarnera koji provodi općina Kaštelir u suradnji sa Istarskom županijom.
Učenici su mogli čuti zanimljive činjenice iz povijesti naše škole te su upoznati s podatcima o uspješnosti naših učenika iz prijašnjih generacija. Predstavljeni su im i rezultati projekta „Upiši poljoprivrednu“ . Ono što je bilo zanimljivo iz svih podataka koji su nam predstavljeni je da učenika koji upisuju poljoprivrednu školu ima sve manje i to pogotovo djevojaka ali da je njihov školski uspjeh sve bolji, kao i prolaznost na maturi.
Osim informacija o samoj školi, učenici su u poznati i sa stanjem u poljoprivredi u Istarskoj županiji, te sa kretanjima broja OPG-a, obrađivanog poljoprivrednog zemljišta i broja grla stoke. Kao prednost naše županije nametnula se činjenica da nemamo više industrija što nam ostavlja čista tla i okoliš za razvoj ekološke poljoprivrede i prodaju tih proizvoda turistima koji svake godine dolaze u Istru. Na kraju, možemo reći da je ovo predavanje bilo inspirativno i edukativno te da je to bila dobra nadopuna našem kurikulumu iz agroekonomskih predmeta koje učenici slušaju u trećem i četvrtom razredu.
Mirela Marković prof.
U ponedjeljak 7.6.2021. učenici trećeg razreda agrotehničara prisustvovali su predavanju sa temom "Socijalno poduzetništvo za održivi ruralni razvoj: „Značaj poljoprivrednog obrazovanja za razvoj poljoprivrede u Istarskoj županiji“", koje im je održao dr.sc. Milan Oplanić, znanstveni savjetnik, predstojnik Zavoda za ekonomiku i razvoj poljoprivrede. Kao primjer dobre prakse predstavio im se mladi poljoprivrednik Marko Bratović koji je bio učenik naše škole. Predavanje je održano u sklopu projekta Prapovijesne gradine i etnobotanika za održivi turizam i ruralni razvoj – od Krasa (preko Brkina, Ćićarije i Istre) do Kvarnera koji provodi općina Kaštelir u suradnji sa Istarskom županijom.
Učenici su mogli čuti zanimljive činjenice iz povijesti naše škole te su upoznati s podatcima o uspješnosti naših učenika iz prijašnjih generacija. Predstavljeni su im i rezultati projekta „Upiši poljoprivrednu“ . Ono što je bilo zanimljivo iz svih podataka koji su nam predstavljeni je da učenika koji upisuju poljoprivrednu školu ima sve manje i to pogotovo djevojaka ali da je njihov školski uspjeh sve bolji, kao i prolaznost na maturi.
Osim informacija o samoj školi, učenici su u poznati i sa stanjem u poljoprivredi u Istarskoj županiji, te sa kretanjima broja OPG-a, obrađivanog poljoprivrednog zemljišta i broja grla stoke. Kao prednost naše županije nametnula se činjenica da nemamo više industrija što nam ostavlja čista tla i okoliš za razvoj ekološke poljoprivrede i prodaju tih proizvoda turistima koji svake godine dolaze u Istru. Na kraju, možemo reći da je ovo predavanje bilo inspirativno i edukativno te da je to bila dobra nadopuna našem kurikulumu iz agroekonomskih predmeta koje učenici slušaju u trećem i četvrtom razredu.
Mirela Marković prof.
U ponedjeljak 7.6.2021. učenici trećeg razreda agrotehničara prisustvovali su predavanju sa temom "Socijalno poduzetništvo za održivi ruralni razvoj: „Značaj poljoprivrednog obrazovanja za razvoj poljoprivrede u Istarskoj županiji“", koje im je održao dr.sc. Milan Oplanić, znanstveni savjetnik, predstojnik Zavoda za ekonomiku i razvoj poljoprivrede. Kao primjer dobre prakse predstavio im se mladi poljoprivrednik Marko Bratović koji je bio učenik naše škole. Predavanje je održano u sklopu projekta Prapovijesne gradine i etnobotanika za održivi turizam i ruralni razvoj – od Krasa (preko Brkina, Ćićarije i Istre) do Kvarnera koji provodi općina Kaštelir u suradnji sa Istarskom županijom.
Učenici su mogli čuti zanimljive činjenice iz povijesti naše škole te su upoznati s podatcima o uspješnosti naših učenika iz prijašnjih generacija. Predstavljeni su im i rezultati projekta „Upiši poljoprivrednu“ . Ono što je bilo zanimljivo iz svih podataka koji su nam predstavljeni je da učenika koji upisuju poljoprivrednu školu ima sve manje i to pogotovo djevojaka ali da je njihov školski uspjeh sve bolji, kao i prolaznost na maturi.
Osim informacija o samoj školi, učenici su u poznati i sa stanjem u poljoprivredi u Istarskoj županiji, te sa kretanjima broja OPG-a, obrađivanog poljoprivrednog zemljišta i broja grla stoke. Kao prednost naše županije nametnula se činjenica da nemamo više industrija što nam ostavlja čista tla i okoliš za razvoj ekološke poljoprivrede i prodaju tih proizvoda turistima koji svake godine dolaze u Istru. Na kraju, možemo reći da je ovo predavanje bilo inspirativno i edukativno te da je to bila dobra nadopuna našem kurikulumu iz agroekonomskih predmeta koje učenici slušaju u trećem i četvrtom razredu.
Mirela Marković prof.