« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Način i uspješnost življenja svakog živog bića je posljedica dugotrajnih promjena nastalih u evolucijskom procesu. Kako pčelice, iz generacije u generaciju, uspijevaju izgraditi uvijek iste šesterokutne stanica i zašto baš šesterokutne? Odgovori leže u procesima prirode. Svi ti procesi su pomno i genijalno stvoreni kako bi život na planeti opstao.
Možemo biti zahvalni na mogućnostima proučavanja svih tih procesa koje možemo iskoristiti za stvaranje boljeg i održivog života. Učiteljica OŠ Poreč, Marija Matasović, zna da sa proučavanjem treba započeti što prije pa je ona već u prvom razredu, sa svojim sadašnjim četvrtašima, krenula u projekt Pčela-marljivica i hraniteljica. Pčela nije samo vrijedna za sebe i svoju zajednici već ima i veliko značenje za čovječanstvo. Podjela rada i način rada u njihovoj zajednici funkcionira već milijune godina. Učiteljica je izabrala pčelu, kao odličan uzor vrijednosti i rada, i svoje učenike, kroz školske predmete i cijeli niz aktivnosti, pjesmu, ples, poeziju, likovne radove i dramske nastupe učila o tom malom a tako vrijednom kukcu.
Učenicima OŠ Poreč, prvo upoznavanje s pčelama, pčelarskom opremom, vrstama meda i drugim radovima, je bio upravo odlazak na pčelinjak SŠ Mate Balote. Učenici, 3. razreda agrotehničara SŠ Mate Balote, Patrik Laganis i Nicolas Sodomaco, uz stručno vodstvo profesorice Marine Čanić, su osnovno školarce dočekali i puno toga ih naučili. Bilo je to prekrasno iskustvo za mališane ali i za učenike srednje škole koji su mogli pokazati sve što su naučili na nastavi iz predmeta Pčelarstva.
Učenici 4.a razreda zajedno s učiteljicom Marijom Matasović tijekom projekta Pčela – marljivica i hraniteljica izradili su košnicu u stolarskoj radionici Evanovog tate, Tedija Čekića. Košnicu (nukleus) su poklonili učenicima SŠ Mate Balote uz veselu priredbu predstavljanja projekta Pčela-marljivica i jhraniteljica, koju su pripremali u znak zahvale na dobroj suradnji. Profesorica, Marina Čanić, sa svojim učenicima, Nicolasom Ritossom i Marjanom Matasom, iz Srednje škole Mate Balote Poreč, preuzeli su košnicu (nukleus) za školski pčelinjak koju su dobili od učenika 4.a razreda Osnovne škole Poreč.
Svečanom predstavljanju projekta, Pčela-marljivica i hraniteljica, prisustvovali su mnogi istaknuti gosti a među njima i ravnatelj SŠ Mate Balote, Krešimir Bronić, dopredsjednik Hrvatskog pčelarskog saveza.
Ugledajmo se na pčele, pa na učenike 4.a, vrijedne i složne, shvatimo da stvaralaštu nema kraja. Poštujmo sve životinjske vrste i njihov način života, učimo od njih jer u konačnici, svaka od njih predstavlja i naš opstanak.
Napisala: Marina Čanić, prof. biologije i dr.vet.med.
Način i uspješnost življenja svakog živog bića je posljedica dugotrajnih promjena nastalih u evolucijskom procesu. Kako pčelice, iz generacije u generaciju, uspijevaju izgraditi uvijek iste šesterokutne stanica i zašto baš šesterokutne? Odgovori leže u procesima prirode. Svi ti procesi su pomno i genijalno stvoreni kako bi život na planeti opstao.
Možemo biti zahvalni na mogućnostima proučavanja svih tih procesa koje možemo iskoristiti za stvaranje boljeg i održivog života. Učiteljica OŠ Poreč, Marija Matasović, zna da sa proučavanjem treba započeti što prije pa je ona već u prvom razredu, sa svojim sadašnjim četvrtašima, krenula u projekt Pčela-marljivica i hraniteljica. Pčela nije samo vrijedna za sebe i svoju zajednici već ima i veliko značenje za čovječanstvo. Podjela rada i način rada u njihovoj zajednici funkcionira već milijune godina. Učiteljica je izabrala pčelu, kao odličan uzor vrijednosti i rada, i svoje učenike, kroz školske predmete i cijeli niz aktivnosti, pjesmu, ples, poeziju, likovne radove i dramske nastupe učila o tom malom a tako vrijednom kukcu.
Učenicima OŠ Poreč, prvo upoznavanje s pčelama, pčelarskom opremom, vrstama meda i drugim radovima, je bio upravo odlazak na pčelinjak SŠ Mate Balote. Učenici, 3. razreda agrotehničara SŠ Mate Balote, Patrik Laganis i Nicolas Sodomaco, uz stručno vodstvo profesorice Marine Čanić, su osnovno školarce dočekali i puno toga ih naučili. Bilo je to prekrasno iskustvo za mališane ali i za učenike srednje škole koji su mogli pokazati sve što su naučili na nastavi iz predmeta Pčelarstva.
Učenici 4.a razreda zajedno s učiteljicom Marijom Matasović tijekom projekta Pčela – marljivica i hraniteljica izradili su košnicu u stolarskoj radionici Evanovog tate, Tedija Čekića. Košnicu (nukleus) su poklonili učenicima SŠ Mate Balote uz veselu priredbu predstavljanja projekta Pčela-marljivica i jhraniteljica, koju su pripremali u znak zahvale na dobroj suradnji. Profesorica, Marina Čanić, sa svojim učenicima, Nicolasom Ritossom i Marjanom Matasom, iz Srednje škole Mate Balote Poreč, preuzeli su košnicu (nukleus) za školski pčelinjak koju su dobili od učenika 4.a razreda Osnovne škole Poreč.
Svečanom predstavljanju projekta, Pčela-marljivica i hraniteljica, prisustvovali su mnogi istaknuti gosti a među njima i ravnatelj SŠ Mate Balote, Krešimir Bronić, dopredsjednik Hrvatskog pčelarskog saveza.
Ugledajmo se na pčele, pa na učenike 4.a, vrijedne i složne, shvatimo da stvaralaštu nema kraja. Poštujmo sve životinjske vrste i njihov način života, učimo od njih jer u konačnici, svaka od njih predstavlja i naš opstanak.
Napisala: Marina Čanić, prof. biologije i dr.vet.med.
Način i uspješnost življenja svakog živog bića je posljedica dugotrajnih promjena nastalih u evolucijskom procesu. Kako pčelice, iz generacije u generaciju, uspijevaju izgraditi uvijek iste šesterokutne stanica i zašto baš šesterokutne? Odgovori leže u procesima prirode. Svi ti procesi su pomno i genijalno stvoreni kako bi život na planeti opstao.
Možemo biti zahvalni na mogućnostima proučavanja svih tih procesa koje možemo iskoristiti za stvaranje boljeg i održivog života. Učiteljica OŠ Poreč, Marija Matasović, zna da sa proučavanjem treba započeti što prije pa je ona već u prvom razredu, sa svojim sadašnjim četvrtašima, krenula u projekt Pčela-marljivica i hraniteljica. Pčela nije samo vrijedna za sebe i svoju zajednici već ima i veliko značenje za čovječanstvo. Podjela rada i način rada u njihovoj zajednici funkcionira već milijune godina. Učiteljica je izabrala pčelu, kao odličan uzor vrijednosti i rada, i svoje učenike, kroz školske predmete i cijeli niz aktivnosti, pjesmu, ples, poeziju, likovne radove i dramske nastupe učila o tom malom a tako vrijednom kukcu.
Učenicima OŠ Poreč, prvo upoznavanje s pčelama, pčelarskom opremom, vrstama meda i drugim radovima, je bio upravo odlazak na pčelinjak SŠ Mate Balote. Učenici, 3. razreda agrotehničara SŠ Mate Balote, Patrik Laganis i Nicolas Sodomaco, uz stručno vodstvo profesorice Marine Čanić, su osnovno školarce dočekali i puno toga ih naučili. Bilo je to prekrasno iskustvo za mališane ali i za učenike srednje škole koji su mogli pokazati sve što su naučili na nastavi iz predmeta Pčelarstva.
Učenici 4.a razreda zajedno s učiteljicom Marijom Matasović tijekom projekta Pčela – marljivica i hraniteljica izradili su košnicu u stolarskoj radionici Evanovog tate, Tedija Čekića. Košnicu (nukleus) su poklonili učenicima SŠ Mate Balote uz veselu priredbu predstavljanja projekta Pčela-marljivica i jhraniteljica, koju su pripremali u znak zahvale na dobroj suradnji. Profesorica, Marina Čanić, sa svojim učenicima, Nicolasom Ritossom i Marjanom Matasom, iz Srednje škole Mate Balote Poreč, preuzeli su košnicu (nukleus) za školski pčelinjak koju su dobili od učenika 4.a razreda Osnovne škole Poreč.
Svečanom predstavljanju projekta, Pčela-marljivica i hraniteljica, prisustvovali su mnogi istaknuti gosti a među njima i ravnatelj SŠ Mate Balote, Krešimir Bronić, dopredsjednik Hrvatskog pčelarskog saveza.
Ugledajmo se na pčele, pa na učenike 4.a, vrijedne i složne, shvatimo da stvaralaštu nema kraja. Poštujmo sve životinjske vrste i njihov način života, učimo od njih jer u konačnici, svaka od njih predstavlja i naš opstanak.
Napisala: Marina Čanić, prof. biologije i dr.vet.med.