preskoči na sadržaj

Srednja škola Mate Balote Poreč

Login

  Non scholae, sed vitae discimus.

Tražilica
« Veljača 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Fabijan Prević

Dragi učenici,
u Fizici se promatra Priroda na jedan poseban, koristan i čaroban način.
Moj zadatak je da vas uputim na razmišljanje o Prirodi kroz Fiziku kako bi vam se proširili vidici, kako bi se u stvarnom životu lakše snalazili i kako biste bolje razumijeli svijet u kojem živimo.

Da budemo što uspješniji pri ostvarivanju tog zahtjevnog, ali vrijednog postignuća potrebna su nam pravila rada i ponašanja.
Ispod je podsjetnik na njih;

 

Kroz nastavnu godinu prolazimo kroz 4 ciklusa pri čemu svaki ciklus završava "Analizom pismene provjere znanja".
U svakom ciklusu piše se jedna pismena provjera znanja koja obuhvaća Konceptualne i numeričke zadatke što zbirno daje 4 pismene provjere znanja u nastavnoj godini.
U vremenu od dva ciklusa učenik dobiva jednu ocjenu iz usmene provjere znanja koja obuhvaća Znanje i vještine što zbirno daje 2 usmene provjere znanja u nastavnoj godini.
Također, u vremenu od dva ciklusa učenik dobiva jednu ocjenu iz samostalnog i istraživačkog rada koja obuhvaća Istraživanje fizičkih pojava što zbirno daje 2 ocjene iz ovog elementa u nastavnoj godini.

U pismenoj provjeri znanja vrijedi sljedeći kriterij:
85% - 100%            5
70% - 84%              4
55% - 69%              3
40% - 54%              2
  0% - 39%              1

Ocjena iz samostalnog i istraživačkog rada formira se prikupljanjem pluseva i to po sljedećem kriteriju;
  10 pluseva ili više      5
  8 pluseva                  4
  6 plusa                      3
  4 plusa                      2
  2 plusa ili manje        1

Pluseve će donositi Istraživački rad fizičke pojave koji po uputama nastavnika, kao pokus ili istraživanje, učenik provodi u školi ili samostalno kod kuće.
Kada učenici u školi izvode istraživački pokus učeniku se dodjeljuju maksimalno 4 plusa.
Plusevi se mogu skupiti i kroz 4 vrednovanja za učenje koja se provode jednom tjedno počevši 2 tjedna prije svake pismene provjere znanja. Svako vrednovanje za učenje donosi maksimalno 2 plusa, a minimalno 0 pluseva.
Također, plusevi se skupljaju i rješavanjem dodatnih zadataka te zalaganjem i sudjelovanjem na nastavi.

U jednom ciklusu bit će zadane 2 domaće zadaće. Zadaću je potrebno riješiti kod kuće na praznom (bez crta), bijelom A4 papiru te donijeti u školu i predati je potpisanu. Ukoliko je zadaća neriješena ili nepotpuna učeniku se dodjeljuju minusi;
  učenik uopće nema zadaću      -->  dva minusa
  učenik ima djelomičnu zadaću -->  jedan minus
  učenik ima cjelovitu zadaću      -->  nula minusa

Kada učenici u školi izvode istraživački pokus učeniku se u najgorem slučaju dodjeljuju 4 minusa.

Minusi se tijekom ciklusa mogu poništiti (izbrisati) prepisivanjem obrađene lekcije iz udžbenika na bijeli A4 papir ili rješavanjem dodatnih zadataka.

Konačan broj pluseva na kraju ciklusa umanjuje se za broj minusa (ukoliko ih ima i nisu "izbrisani").

 

Konačna ocjena na kraju godine proizlazi iz aritmetičke sredine.

Konačna ocjena će biti negativna ako učenik na kraju nastavne godine ukupno ima 3 negativne ocjene koje nije ispravio.

 

Učenje fizike je zahtjevno, ali vrlo vrijedno postignuće koje će vas izgraditi u potpunije osobe. Svaki put kada učite i radite fiziku sjetite se da time ulažete u sebe. Također, dovoljna marljivost i trud će svakom učeniku, bez iznimke, omogućiti za njega najbolji konačni uspjeh iz Fizike, a to je jako puno.

Želim vam mnogo uspjeha u radu i otkrivanju,
Fabijan Prević

Dokumenti


preskoči na navigaciju