preskoči na sadržaj

Srednja škola Mate Balote Poreč

Login

  Non scholae, sed vitae discimus.

Tražilica
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
O D L U K A o obavljanju rada od kuće zaposlenika Srednje škole Mate Balote
Autor: Krešimir Bronić, 23. 3. 2020.

Srednja škola Mate Balote

 

KLASA:602-03/20-01-14

URBROJ:2167-01-01/2-20-1

Poreč, 20. 03. 2020.

 

 

            Na temelju članka 124. Statuta Srednje škole Mate Balote, a prema Uputi Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA: 602-01/20-01/00178, URBROJ: 533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020., u svezi Odluke o izmjeni Odluke o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavi nastave na daljinu, ravnatelj Srednje škole Mate Balote je 20.ožujka.2020.godine donio

 

 

O D L U K U

o obavljanju rada od kuće

zaposlenika Srednje škole Mate Balote

 

I.

            U Srednjoj školi Mate Balote (u daljem tekstu: Škola), u razdoblju od 20. ožujka 2020. do opoziva ove Odluke, zaposlenici škole raditi će od kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima.

 

II.

            Rad od kuće zaposlenika Škole odvija se u običajnom opsegu radnog vremena.

 

III.

            Obveze nastavnika i stručnih suradnika radi provođenja nastave na daljinu su:

 

  • osigurati kontakte i način komunikacije (virtualna učionica, telefon, e-mail), svaki dan biti dostupan barem određeno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici,
  • obvezno održavanje nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena,
  • obvezna priprema sadržaja,održavanje komunikacije s učenicima, roditeljima Školom i Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davanje povratne informacije učenicima i roditeljima,
  • sudjelovanje u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i MZO-a.

 

IV.

            Obveze zaposlenika koji nisu u nastavnom procesu su:

  • osigurati kontakte i način komunikacije (telefon, e-mail) i biti dostupan svaki radni dan u običajnom opsegu radnog vremena,
  • sudjelovanje u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i MZO-a.

 

V.

            Iznimno od točke III. i IV. ove Odluke, rad u Školi odvija se samo kada je to nužno radi kontinuiranog izvođenja nastave na daljinu, odnosno kada je to potrebno radi obavljanja ostalih nužnih poslova.

            Ostali nužni poslovi su poslovi održavanja i kontrole centralnoga grijanja u Školi, poslovi čišćenja Škole koji su nužni radi provođenja mjera zašite sprječavanja širenja zaraze te poslovi koji su žurni radi ostvarivanja prava učenika, roditelja i zaposlenika Škole.

            Poslovi iz stavka 2. ove točke provode se samo s nužnim osobljem pri čemu će se voditi računa o kriterijima rizičnosti (zdravstveno stanje, blizina i način dolaska na posao, obveze radnika o brizi za starije nemoćne osobe).

 

VI.

            Ravnatelj je odgovorna osoba za provođenje mjera zašite sprječavanja širenja zaraze virusom COVID-19 kao i za provođenje ove Odluke.

 

VII.

            Zaposlenici potpisuju izjavu da posjeduju potrebne uvjete za rad od kuće u skladu s Uputom Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA: 602-01/20-01/00178, URBROJ: 533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine.

            Izjava zaposlenika o uvjetima za rad od kuće čini sastavni dio ove Odluke.

 

VIII.

            Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva.

 

IX.

            Ova Odluka objavljuje na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Škole i dostavlja svim zaposlenicima Škole.

 

 

 

Ravnatelj:

Krešimir Bronić

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju