Svečana sjednica Nastavničkog vijeća
Svečanom sjednicom nastavničkog vijeća završeni su Dani Medicinske škole u Rijeci. Na sjednici su podijeljena priznanja najboljim učenicima na održanim natjecanjima i nagrađeni najbolji učenici za školsku godinu 2009./2010. Sve fotografije sa Dana škole možete pogledati u foto-galeriji.
Pozdravna riječ ravnatelja
Želim vas upoznati s temom koju je Tim za kvalitetu ove godine odabrao, a to je "Kriza odgoja – prilika za odgoj". Škola je po definiciji odgojno – obrazovna ustanova. Često možemo čuti kritike o tome kako je odgojna uloga škole zanemarena ili neusklađena sa suvremenim trendovima mladih. Nije to ekskluziva ovog našeg modernog doba, već su te kritike nešto što predstavlja trajni izazov za školski sustav ali i trajnu priliku da uvodimo poboljšanja na koja nas one upozoravaju.
Obrazovna uloga iskazana je i podržana kroz nastavni plan i program, operativne izvedbene planove, pripreme za sat, dodatnu i dopunsku nastavu, što je čini mjerljivom kroz ocjene, samoevaluaciju, državnu maturu i statistiku. Odgojna uloga pritom ostaje i dalje nekako eterična, neuhvatljiva, premda se od nas u školi očekuje da je primjenjujemo i demonstriramo.
Jeste li čuli za vještine poučavanja? Naravno da jeste. One su sastavni dio obrazovne edukacije. S druge strane, edukacije iz odgojnih vještina su slabo ili nikako zastupljene u formalnom obrazovanju, a potom je njihovo učenje i uvježbavanje prepušteno svakom pojedinom nastavniku ili inicijativi škole.
Primjera radi, koliko je razrednika prošlo "razredničku edukaciju"? A i gdje bi to mogli proći?
Također treba reći da je obrazovna uloga većim dijelom pod kontrolom nastavnika i škole, dok u odgojnom smislu presudni utjecaj imaju roditelji, prijatelji, mediji – pa tek onda škola. Gledano ovim redoslijedom škola se nalazi u nezavidnoj poziciji da s jedne strane po svojoj definiciji treba imati bitni odgojni utjecaj, a s druge strane je nisko na popisu stvarnog utjecaja. Možda ćete pomisliti da je ovo traženje isprika za školu i nas koji je predstavljamo, no to mi uopće nije namjera. Smatram da škola mora imati – uz sve zakonima, pravilnicima i kodeksom regulirane odgojne obveze – svoju kulturu odgojne uloge.
Medicinska škola želi odgojnoj ulozi dati na značaju, osnažiti je, graditi i održavati, baš kako je i značajno, izazovno i ne uvijek lagano graditi i njegovati sve važne odnose u našem životu. Želim da naša škola ima prepoznatljivu školsku kulturu dobrih, demokratskih odnosa svih nas u školi.
Bez dobrih odnosa kao temelja odgoja, nema ni uspješnog obrazovnog učinka.
Mi smo u školi danas spremniji no ikada rješavati mnoge probleme, o kojima otvoreno razgovaramo i ne skrivamo njihovo postojanje. To govori o našoj zrelosti, stručnosti i sigurnosti. Vjerujem da danas najbolje do sada znamo kako pomoći i sebi i učenicima. Vjerujem da je uloga svih nas odraslih oko njih da im svojim ponašanjem budemo uzor.
Koristim ovu prigodu danas da pozovem i roditelje i kolege da se zajedno uključimo u zajednički projekt zdravog i odgovornog odrastanja naših učenika, i učinimo svaki dan najbolje što možemo da bi im pokazali koliko su nam važni, koliko ih poštujemo, razumijemo i volimo.
Jubilarne nagrade za ukupni radni staž ove godine primili su: Tatjana Holjević, dr., za 20 godina rada, Diana Pernuš, kozmetičarka, za 20 godina rada, Kornelia Doračić, zubotehničarka, za 25 godina rada, gospođa Fatima Safić za 25 godina rada, Jasna Superina Vlah, dipl.ing. za 30 godina rada i Milena Jeločić, VFT, za 40 godina rada. Simbolične nagrade uručili su im Nensi Araminčić, predsjednica Školskog odbora i Teo de Privitellio, predsjednik Učeničkog vijeća.
Na Svečanoj sjednici Nastavničkog vijeća, ravnatelj se s par riječi zahvalio na uspješnoj dugogodišnjoj suradnji profesoru Slobodanu Hlači i tom prigodom uručio mu je plaketu "Prijatelj škole".
Plakete učenicima koji su dobili priznanje "Ponos škole" za odličan uspjeh, uzorno vladanje i izuzetne sposrtske rezultate - Dariji Damjanović, učenici III-3 razreda i Luki Rakunu, učeniku IV-7 razreda uručio je predsjednik roditeljskog vijeća gospodin Mirko Pauletić.
Najboljim učenicima za školsku godinu 2009./2010. proglašeni su: Goran Linić, II-1 razred, Ivana Križić, II-6 razred, Iva Marincel, III-4 razred i Amina Muminović, III-6 razred. Plakete im je uručio ravnatelj Radovan Šoljaga, dr.
Kroz program Svečane sjednice vodile su učenice IV-7 razreda Dora Lucija Matić i Ira Popović koje su izvele i recitaciju Dobriše Cesarića "Povratak". U muzičkom dijelu programa nastupili su Teo de Privitellio, IV-7 razred i Alen Mančić, učenik PHSG s pjesmom Đorđa Balaševića "Prva ljubav".
Teo de Privitellio, IV-7 i Alen Mančić
Ira Popović, IV-7 i Dora Lucija Matić, IV-7
Voditeljica Debatnog kluba, Marica Gašo, prof. uručila je priznanja članovima debatnog kluba Luki Rakunu, IV-7 razred, Dei Musić, IV-2 razred i Edini Fačić, IV-2 razred za aktivno sudjelovanje u radu debatnog kluba, debata i parlaonica.
Medicinska škola u Rijeci ima razvijenu misiju koja je proizašla iz duge i bogate medicinske prakse u Gradu Rijeci koja je formirala visoko kvalitetnu obrazovnu instituciju za potrebe zdravstvenih kadrova unutar Republike Hrvatske . Škola ima regionalni i nacionalni značaj. Medicinska škola u Rijeci obrazuje zdravstvene brandove u suvremenom hrvatskom odnosno europskom okruženju prema potrebama tržišta rada.
Ravnatelj
Alen Vukelić,dr.med.