Poštovani, dana 17.ožujka 2021.godine objavljujem Odluku provođenju izbora predstavnika radnika u Školski odbor i Popis birača.
Predsjednica Izbornog odbora
ODLUKA O PROVO ENJU IZBORA.pdf
Popis biraca.pdf
Raspored po grupama za glasovanje.docx
5. razred- terenska nastava
Autor: Vlatka Ignac, 15. 12. 2014.
Dana 2.prosinca u pratnji profesorica Dušanke Dujić i Meri Popović krenuli smo našim školskim autobusom na farmu Dar-Mar. Svi smo bili prilično uzbuđeni.
Na farmi nas je dočekao vlasnik, gospodin Damir Štulina. Svakome od nas dao je zdjelicu kukuruza kojim smo hranili magarce. Bilo ih je jako puno! U početku smo se malo bojali, ali ubrzo smo shvatili da su magarci dobronamjerne životinje i da nam neće ništa nažao učiniti. Posebno nas se dojmio najmanji magarčić kojega smo hranili kukuruzom iz ruke, slikali se s njime, a on je sve strpljivo podnosio, kako to magarci već rade. Iznenadili smo se kako su magarci snažne i izdržljive životinje. Gospodin Štulina objasnio nam je koliko se već dugo bavi ovim poslom koji je jako unosan, ali traži svakodnevno odricanje, rad i žrtvu.
Poveo nas je i u štalu da vidimo krave, ovce i magarčiće koji nisu bili vani. U štali je bilo malo gađanja sijenom, malo upadanja u sijeno…uglavnom, bilo je puno sijena.
Vidjeli smo vepra i male svinje koje su bile jako plašljive i skrivale su se po kutovima štale. Po dvorištu su slobodno trčkarale kokoši, patke, poneki zečić…
Na kraju posjeta, gospodin Štulina donio je na degustaciju magareće mlijeko koje je jako zdravo i liječi puno bolesti zato što podiže imunitet.
Naša terenska nastava završila je kratkim posjetom Ljupču i plaži na kojoj su nas dočekali prekrasni labudovi!
Učenici 5.e razreda
5. razred- terenska nastava
Autor: Vlatka Ignac, 15. 12. 2014.
Dana 2.prosinca u pratnji profesorica Dušanke Dujić i Meri Popović krenuli smo našim školskim autobusom na farmu Dar-Mar. Svi smo bili prilično uzbuđeni.
Na farmi nas je dočekao vlasnik, gospodin Damir Štulina. Svakome od nas dao je zdjelicu kukuruza kojim smo hranili magarce. Bilo ih je jako puno! U početku smo se malo bojali, ali ubrzo smo shvatili da su magarci dobronamjerne životinje i da nam neće ništa nažao učiniti. Posebno nas se dojmio najmanji magarčić kojega smo hranili kukuruzom iz ruke, slikali se s njime, a on je sve strpljivo podnosio, kako to magarci već rade. Iznenadili smo se kako su magarci snažne i izdržljive životinje. Gospodin Štulina objasnio nam je koliko se već dugo bavi ovim poslom koji je jako unosan, ali traži svakodnevno odricanje, rad i žrtvu.
Poveo nas je i u štalu da vidimo krave, ovce i magarčiće koji nisu bili vani. U štali je bilo malo gađanja sijenom, malo upadanja u sijeno…uglavnom, bilo je puno sijena.
Vidjeli smo vepra i male svinje koje su bile jako plašljive i skrivale su se po kutovima štale. Po dvorištu su slobodno trčkarale kokoši, patke, poneki zečić…
Na kraju posjeta, gospodin Štulina donio je na degustaciju magareće mlijeko koje je jako zdravo i liječi puno bolesti zato što podiže imunitet.
Naša terenska nastava završila je kratkim posjetom Ljupču i plaži na kojoj su nas dočekali prekrasni labudovi!
Učenici 5.e razreda
Kako pripremiti dijete za skolu.pdf
Vjezbe za predskolce.pdf
Dispraksija savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Disgrafija savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Ucenici s teskocama paznje savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Disleksija savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Tikovi savjeti roditeljima.pdf
Strah od skole savjeti roditeljima.pdf
Diskalkulija savjeti za roditelje i ucitelje (2).pdf
Enkopreza savjeti roditeljima.pdf
ALATI ZA POMOC U KRIZNIM SITUACIJAMA.pdf
Sigurno koristenje interneta.pdf
Letak za roditelje prevencija nasilja.pdf
Vijece roditelja 11.5.2023.pdf
Pratite uz nas događanja iz naše škole, posjetite sve rubrike, zabavite se uz naš multimedijalni sadržaj!
Odabrani udzbenici - OS Bartula Kasica Zadar.xlsx
Odabrani drugi obrazovni materijali - OS Bartula Kasica Zadar.xlsx
Naputak o nacinu uporabe, vracanja i obnavljanja udzbenika i drugih obrazovnih materijala financiranih sredstvima iz Drzavnoga proracuna (1).docx
Udzbenici 2020.docx