« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONJENJA |
|
1. |
8:00 – 8:45 |
DORUČAK |
|
2. |
9:00 – 9:45 |
3. |
9:55 – 10:40 |
4. |
10:45 – 11:30 |
5. |
11:35 – 12:20 |
RUČAK |
|
6. |
12:40 – 13:25 |
7. |
13:30 – 14:15 |
8. |
14:20 – 15:05 |
9. |
15:10 – 15:55 |
Projekt „A sad-čitam“ nastavlja se i u novoj školskoj godini!
Naši se učenici tijekom ljetnih praznika nisu samo odmarali, već su i čitali pripremajući se sa svojom učiteljicom Ana Marijom Zulić za književni susret u rujnu. Učenik 6. razreda Adrian Beroš pročitao je knjigu „Kod kuće je najgore“ Ephraima Kishona, a Vladimir Mišljenović, učenik 7. razreda, pročitao je autobiografsku knjigu Malale Yousafzai „Ja sam Malala.“
Književni susret održan je u subotu, 25. rujna na platformi Microsoft Teams.
Susret je započeo razgovorom s dječjom književnicom Jasminkom Tihi-Stepanić. Učenici su postavljali mnogobrojna pitanja o njezinu životu i stvaralaštvu. Osobito su bila zanimljiva pitanja koja su se odnosila na njezin roman „Ljeto na jezeru Čiću“ koji je nagrađen Nagradama Mato Lovrak i Grigor Vitez u 2019. godini.
Zatim su učenici, svatko u svojoj skupini prema pročitanom djelu, slušali upute učiteljica, rješavali postavljene zadatke i kviz. Adrian Beroš imao je zadatak nacrtati obiteljsko stablo obitelji Kishon, a Vladimir Mišljenović napraviti plakat kojim bi predstavio knjigu „Ja sam Malala“.
Na kraju književnoga susreta naš je Adrian izrazio zadovoljstvo i zahvalio svim učiteljicama na trudu te poželio da se sljedeći susret održi uživo.