« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONJENJA |
|
1. |
8:00 – 8:45 |
DORUČAK |
|
2. |
9:00 – 9:45 |
3. |
9:55 – 10:40 |
4. |
10:45 – 11:30 |
5. |
11:35 – 12:20 |
RUČAK |
|
6. |
12:40 – 13:25 |
7. |
13:30 – 14:15 |
8. |
14:20 – 15:05 |
9. |
15:10 – 15:55 |
Učenici 8. razreda naše škole sudjelovali su tijekom ove nastavne godine u projektu Prirodna i kulturna baština zajedno s vršnjacima iz još dvije škole (OŠ Nikole Tesle, Mirkovci i OŠ ˝Ivana Brlić-Mažuranić˝, Slavonski Brod). U okviru nastave geografije učenici su u mješovitim skupinama (iz različitih škola) zajednički stvarali digitalne sadržaje (PowerPoint prezentacije). Zadatak svake skupine bio je predstaviti jedan od hrvatskih nacionalnih parkova, parkove prirode ili kulturnu baštinu određene regije. Komunikacija se odvijala preko MS Teamsa, a neke su skupine koristile i društvene mreže. Rezultate rada je svaki učenik predstavio na nastavi geografije u svom razrednom odjelu.
Na kraju je među učenicima provedena anketa kako bi se vrednovao projekt. Većina učenika zadovoljna je projektom, svojim sudjelovanjem te smatraju kako su dosta naučili. S druge strane, čak polovica smatra kako je suradnja unutar skupine bila zahtjevna. Razvoj komunikacijskih vještina i suradnje u skupini bio je jedan od glavnih ciljeva ovog projekta. Najveće je zadovoljstvo što su neki učenici stekli nove prijatelje.
Projekt su osmislili i proveli učitelji geografije Magdalena Đaković i Dragan Jović.