« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONJENJA |
|
1. |
8:00 – 8:45 |
DORUČAK |
|
2. |
9:00 – 9:45 |
3. |
9:55 – 10:40 |
4. |
10:45 – 11:30 |
5. |
11:35 – 12:20 |
RUČAK |
|
6. |
12:40 – 13:25 |
7. |
13:30 – 14:15 |
8. |
14:20 – 15:05 |
9. |
15:10 – 15:55 |
15. travnja 2011. učenici 5. do 8. razreda posjetili su u okviru terenske nastave Ružicu grad, Orahovačko jezero i Gradski muzej u Orahovici. Terenska nastava organizirana je kao izvanučionička nastava u sklopu projekta Srednji vijek.
Istraživanje srednjovjekovlja učenici su započeli razgledavanjem Gradskog muzeja u Orahovici i njegove izložbe pod nazivom Srednjovjekovni grad Ružica. Saznali su pojedinosti o vremenu i okolnostima nastanka ovog dvorca-tvrđave-grada, legende kojima je obavijen, te vidjeli brojne izloške koji nam dočaravaju duh vremena pomažući da što vjernije doživimo srednji vijek. Najjači je dojam, naravno, ostavio sam grad Ružica kojeg su učenici osvojili nakon uspinjanja prekrasnom šumskom stazom. Nagrada za uspinjanje bio je neophodan odmor na vidikovcu i upečatljiv pogled na grad Orahovicu s jedne strane i Ružicu grad s druge. „Ljepotica i zvijer“ (naziv za Ružicu zbog njezine dvojne funkcije dvorca i tvrđave)svakog je oduševila svojom infrastrukturom – splet prolaza, prostorija, stepenica bio je kao stvoren za nekakvu priču o vitezovima i dvorskim damama…. iako su učenici saznali da je riječ o utvrdi kojoj je namjena bila obrana od osvajačkih napada. Posjet smo završili obilazeći Orahovačko jezero koje, iako u procesu obnove, nije umanjilo ljepotu cijelog mjesta.
Učenici su ovim zornim načinom naučili još neke pojedinosti srednjovjekovnog načina života koje će zaokružiti u cjelovito znanje na kraju školske godine realizacijom jednogodišnjeg projekta Srednji vijek.