« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONJENJA |
|
1. |
8:00 – 8:45 |
DORUČAK |
|
2. |
9:00 – 9:45 |
3. |
9:55 – 10:40 |
4. |
10:45 – 11:30 |
5. |
11:35 – 12:20 |
RUČAK |
|
6. |
12:40 – 13:25 |
7. |
13:30 – 14:15 |
8. |
14:20 – 15:05 |
9. |
15:10 – 15:55 |
Tradicionalno Osnovna škola Čakovci obilježava Dan škole u vrijeme trajanja Dana Općine Tompojevci pa je tako i ove godine Dan škole obilježen 21. svibnja prigodnim programom. Kao i svake godine, ovo je prilika kada predstavljamo aktivnosti koje smo ostvarili tijekom godine. Svečani program započeli smo veselo – učenici matične škole izveli su performans na pjesmu „Cup Song“ inspiriranu filmom „Na putu do zvijezda“. Učenici su se zabavili pripremajući i izvodeći ovaj nastup i, iako je izgledalo jednostavno i jaaako zabavno, učenici su se mjesecima pripremali za njega. Nakon performansa, mladi su nam se“ Mađari“, polaznici Mađarskog jezika i kulture, predstavili s tri pjesmice „Ide vlakić…“, „Zelenom sam šumom išao“ i „Jedan mali praščić“. Nakon toga, uslijedila je dodjela nagrada za radove koji su sudjelovali u literarnom natječaju „Slikar svoga zavičaja“ koji je škola provela u suradnji s Općinom Tompojevci. Tri prva mjesta osvojile su: treće mjesto Anamarija Mudri, učenica 5.r.; drugo mjesto Elizabeta Emić, učenica 4. r. ; prvo mjesto Mirta Kujundžić, također učenica 4. r. Edukativni dio programa sastojao se u izlaganju projekata najprije učenika razredne nastave na temu „Tompojevački ritovi“, a potom i starijih učenika. Naime, svaka je područna škola imala podtemu koju je obradila: tako su učenici PŠ Berak obradili opasnosti njihova kraja, učenici PŠ Mikluševci ljekovite biljke Mikluševaca, PŠ Čakovci stajaćicu Kercel kroz godišnja doba i PŠ Tompojevci Tompojevačke ritove kroz godišnja doba.
Učenici predmetne nastave, konkretnije njihova predstavnica Paula Potočki, izložila je aktivnosti ostvarene kroz projekt „Učiti kako učiti“ – tako nas je upoznala s aktivnostima koje su ostvarene u sklopu Hrvatskoga jezika, Engleskoga i Njemačkoga jezika, Matematike i Tjelesne i zdravstvene kulture.
Vidjeli smo kako su učenici, uz svoje redovite nastavna sadržaje, usvojili i one dodatne – mlađi učenici one vezane uz neposredni okoliš, a oni stariji osvijestili su metode što uspješnijeg učenja. Sigurni smo da će im ova nova znanja biti od koristi!
Program je zaokružen dodjelom priznanja učenici generacije – Milici Mišljenović. Naime, Milica je, osim što je dobra kolegica svojim prijateljima u razredu, tijekom osmogodišnjeg školovanja ostvarila najbolje ocjene. Neka nastavi s dobrim radom i u srednjoj školi!
Cijeli program upotpunio je i školski zbor izvodeći pjesme „Vratija se Šime“ i „Lutka“. Djevojke su zasjale svojim glazbenim interpretacijama dalmatinske narodne pjesme i prošlogodišnjeg hita skupine SARS i sve nas dojmile svojom izvedbom.
Nakon priredbe, Dan škole nastavili smo u ležernijem tonu – u kreativnim radionicama i sportskim natjecanjima. Učenici razredne nastave nisu sudjelovali u kreativnim radionicama, kako je bilo predviđeno, već su vrijeme proveli igrajući društvene igre; dok su učenici predmetne nastave sudjelovali u sportskim natjecanjima (djevojke su igrale odbojku, dječaci nogomet).
Zadihani, veseli i zadovoljni oprostili smo se od još jednog Dana škole!