Projekt "STEAM in society and community"
Učenici 4.-8. razreda sudjelovali su tijekom nastavne godine 2020./2021. u međunarodnom eTwinning projektu koji za cilj ima potaknuti mlade na STEAM i doprinijeti boljitku društva.
Učenici su sudjelovali su u projektu na nastavi Informatike. Izrađivali su logo projekta, istraživali i proučavali dostupne materijale na Internetu kao izvoru informacije pri čemu su ih kritički vrednovali, surađivali u timu rješavajući problemske zadatke (izrada tornja od slamčica), izrađivali su kvizove u alatu temeljenom na proširenoj stvarnosti te tako uspješno postali produceri digitalne tehnologije, ne samo konzumeri, u timovima su izrađivali igraće ploče – dizajnirali su figurice, ploče za igru, osmislili pravila igre, isprogramirali micro:bit umjesto igraće kocke, izrađivali projektnu dokumentaciju, programirali animacije u Scratchu, pohranjivali materijale u Edmodo u svoj e-portfolio, u timovima koristili strojno učenje i umjetnu inteligenciju kako bi glasom upravljali likom, učili o STEM-u upotrebom pametnog telefona i aplikacije proširene stvarnosti, ugostili znanstvenice koje su govorile o svom pozivu znanstvenice i temama proučavanja – aktivnim galaktičkim jezgrama i utjecaju Sunca na Zemlju te biomimikriji i rješavanju problema preslikavanjem prirode, sudjelovali su u međunarodnoj kampanji My Dream Machine u kojoj su crtali svoj stroj iz snova i opisali kako pomaže zajednici, koristili su tehnologiju (micro:bit) u službi uzgoja biljaka, upoznali su i koristili umjetnu inteligenciju te raspravljali o njezinoj primjeni za napredak čovječanstva, učili programirati i izrađivali tutorijale kojima educiraju druge, koristili aplikacije temeljene na umjetnoj inteligenciji za učenje, polazili e-tečaj o umjetnoj inteligenciji spoznajući značaj cjeloživotnog učenja, sastavljali i programirali robote, sudjelovali na natjecanju u računalnom razmišljanju, proučavali ljudska zanimanja, izrađivali chatbota kojim rješavaju neke od globalnih problema (ravnopravnost spolova i klimatske promjene).