UPUTE ZA UČENJE NA DALJINU - OD 14. DO 17. TRAVNJA 2020.
Dragi roditelji i učenici,
ovdje su vam postavljeni materijali za učenje na daljinu.
Nakon kratkih praznika opet ćemo se družiti virtualno, neke sadržaje ponoviti, a neke nove naučiti.
Sretno, pozdravlja vas vaša učiteljica!
UTORAK
HJ- U privitku se nalazi kratka priča o plavom žapcu, naše književnice i profesorice Jasminke Tihi-Stepanić. U bilježnicu napišite naslov i odgovorite na pitanja punim rečenicama.
Istu priču možete pogledati: https://juhuhu.hrt.hr/gledaj/116/prica-o-plavom-zapcu
Ona se nešto malo razlikuje od one koju ćete pročitati, a na taj način ćete naučiti da se od originalnog teksta književnika nešto mora prilagoditi za sadržaj na HRT-u.
TZK- vježbaj uz HRT3
VJ-
Dragi roditelji šaljem Vam upute za rad Vašeg djeteta u ovom tjednu.
Neka otvore udžbenik na str.67. i pročitaju tekst na kraju stranice koji počinje riječima:
Isus reče:"Branitelj-DuhSveti......"
Nakon toga neka riješe u radnoj bilježnici na str.59. zadatak br.1.
Zatim neka se vrate na udžbenik i već spomenutu str.67. i pročitaju tekst pod naslovom- Duh nas živi ispunja radošću
U svoje bilježnice naka prepišu:
Duh nas živi ispunja radošću
MIR = dar Krista uskrslog
= dar Duha Svetoga
= dar ljubavi
KRISTOVA ZAPOVIJED LJUBAVI:
"Ljubite jedni druge ; kao što sam ja vas ljubio tako i vi ljubite jedni druge."
U radnoj bilježnici na str.60.neka riješe 2.i 3.zadatak.Molim Vas da samo tu stranicu poslikate i pošaljete mi na mail:
ivana.zec3@skole.hr
Možete poslati do kraja tjedna,a može i do ponedjeljka,20.04.
Oprostite na dužini teksta.Htjela sam Vama i djeci dati upute da se lakše snađete.
Vjeroučiteljica Ivana
MAT- Učenje novih nastavnih sadržaja: Pisano dijeljenje troznamenkastoga broja jednoznamenkastim brojem.
Postupak identičan dijeljenju dvoznamenkastog broja i jednoznamenkastog broja.
Za one koji nemaju udžbenik tu se nalaze tri zadatka iz udžbenika, koja ćete prepisati ispod naslova i podijeliti na najkraći način bez oduzimanja.
1. 486:2=?, 639:3=?, 848:4=?, 484:4=?
2. Točnosti dijeljenja provjeri množenjem. Količnik pomnoži djeliteljem, a ako si točno dijelio/dijelila dobit ćeš djeljenik.
424:2=?, 846:2=?, 636:3=?, 888:8=?, 393:3=?
3. Četiri kamiona dovezla su 484 vreće brašna. Koliko je vreća dovezao jedan kamion?
Ponavljanje i vježbanje->RB str. 59
DZ: U zbirci zadataka riješi zadtke pod istim naslovom.
SRIJEDA
HJ- Pisano prepričaj "Priča o plavom žapcu" i u pisanu sastavku podcrtaj imenice, glagole i pridjeve.
TZK- vježbaj uz HRT3
MAT- Nastavni listić nalazi se u materijalima- ponavljanje dijeljenja dvoznamenkastog broja jednoznamenkastim i troznamenkastog broja jednoznamenkastim.
DOD- https://www.civz.hr/wp-content/uploads/2018/01/fm_2017_pojedinacno_3r_os.pdf
rješenja: https://www.civz.hr/wp-content/uploads/2018/01/fm_2017_pojedinacno_3r_os_rjesenja.pdf
ČETVRTAK
HJ- Pokušaj napraviti slikovnicu prema priči "Priča o plavom žapcu". Slikovnica mora imati naslovnicu-na kojoj će pisati naslov priče, ime književnice i tvoje kao ilustratora, na desnoj strani slikovnice nalazit će se crteži, a na lijevoj ćeš pisati kratak tekst. Radujem se vašim uradcima koje ćemo digitalizirati i objaviti na našoj stranici.
MAT- Učenje novih nastavnih sadržaja: Pisano dijeljenje troznamenkastoga broja jednoznamenkastim brojem (756:3), udžbenik strana 64.
Za one koji nemaju udžbenik ispod naslova u prvom i drugom zadatku ponovit ćemo dijeljenje s ostatkom.
1. 18:3=?, 49:5=?, 66:8=?
2. 35:8=?, 48:5=?, 27:5=?
3. 348:2=?, 486:3=?, 968:8=? i 655:5=?
4. Za utovar robe tri radnika zaradila su 786 kuna. Zaradu su podijelili na jednake dijeliove. Koliko je kuna zaradio svaki radnik?
Kratak filmić o postupku dijeljenja bit će objavljen u srijedu oko 19h na Viber.
ponavljanje i vježbanje-> RB str. 60-zadaci 1., 2. i 3.
DZ: RB str. 60-zadaci 4., 5. i 6.
PID- Vode tekućice i stajaćice-ponavljanje uz igre koje su napravili naši prijatelji (linkovi se nalaze na stranici škole--> 3.b->materijali)
U materijalima nalazi se ispit znanja o naučenim sadržajima. Molim sve učenike da ga riješe i isti pošalju riješen na Viber.
GK- https://www.youtube.com/watch?v=9sv7C-wyK6E
Poslušaj skladbu A. Vivaldi- Proljeće, a u bilježnicu zapiši sve kao što obično zapisujemo kada slušamo neku skladbu.
Ne zaboravi i ilustraciju!
VJ-
Dragi roditelji šaljem Vam upute za rad Vašeg djeteta u ovom tjednu.
Neka otvore udžbenik na str.67. i pročitaju tekst na kraju stranice koji počinje riječima:
Isus reče:"Branitelj-DuhSveti......"
Nakon toga neka riješe u radnoj bilježnici na str.59. zadatak br.1.
Zatim neka se vrate na udžbenik i već spomenutu str.67. i pročitaju tekst pod naslovom- Duh nas živi ispunja radošću
U svoje bilježnice naka prepišu:
Duh nas živi ispunja radošću
MIR = dar Krista uskrslog
= dar Duha Svetoga
= dar ljubavi
KRISTOVA ZAPOVIJED LJUBAVI:
"Ljubite jedni druge ; kao što sam ja vas ljubio tako i vi ljubite jedni druge."
U radnoj bilježnici na str.60.neka riješe 2.i 3.zadatak.Molim Vas da samo tu stranicu poslikate i pošaljete mi na mail:
ivana.zec3@skole.hr
Možete poslati do kraja tjedna,a može i do ponedjeljka,20.04.
Oprostite na dužini teksta.Htjela sam Vama i djeci dati upute da se lakše snađete.
Vjeroučiteljica Ivana
PETAK
HJ- U materijalima se nalazi tekst i upute o rješavanju datih materijala.
LK- likovna tehnika: otpad, ambalaža
Stvaraj i recikliraj: "kućni robot"
Najvažnije je da se obitelj cijelo popodne zabavlja!
Uradke poslati na Viber!
SR- https://www.filmovi.me/inside-out-2015
Ovaj link te vodi na film "Izvrnuto obrnuto". Prisjeti se sata kada je studentica držala radionicu o emocijama. Ovaj film će ti malo bolje približiti emocije. Upute roditeljima: film ima prijevod, no ne sadrži palatala pa će im možda biti malo teže razumjeti prijevod.
Nacrtaj svoje emocije tijekom karantene.
Uradke pošalji na Viber.
EJ- upute se nalaze u materijalima