preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Eugen Kvaternik
Natjecanja

Knjižnica

Oznaka eSafety

eTwinning 2023./2024.

Imagine and code to produce

Važnost vještina 21. stoljeća poput kritičkog mišljenja, analitičkog razmišljanja, rješavanja problema i dizajnerski usmjerenog razmišljanja prihvatio je cijeli svijet i počele su se stvarati značajne promjene u obrazovnim sustavima. Sustavi obrazovanja mijenjaju se kako bi se djeci usadila kodiranje i robotizirani studiji u ranoj dobi. U ovom projektu pojedinci koji mogu rješavati probleme, proizvoditi, rješavati logiku kodiranja, svjesni su alata WEB 2.0 i znaju ih ispravno koristiti u naše doba kada se tehnologija brzo razvija.

Ciljevi:

1) Razvijanje vještina rješavanja problema, donošenja odluka i preuzimanja odgovornosti
 
2) Razviti sposobnost suradničkog rada timskim radom i shvatiti važnost toga.
3) Steći vještine za komunikaciju s vršnjacima, dijeljenje i primanje povratnih informacija.
4) Povećati vještine aritmetičkog mišljenja.
5) Razvijati kreativno razmišljanje.
6) Razviti vještine analize informacija.
7) Naučiti kodiranje dok se zabavljate.
8) Osigurati samopouzdanje u kodiranju i softveru.
9) Osigurati da se sudionici sastanu na zajedničkom virtualnom mjestu.
10) Osigurati da se učinkovito poučavaju Web 2.0 alati.
11) Omogućiti izradu dizajna razumijevanjem logike kodiranja.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dalia Kager   datum: 13. 11. 2020.

Tražilica



Raspored autobusa

Raspored zvona

     


Informacije

Jelovnici

 


Vijeće učenika


Daroviti/ Zadruga

 


Moto i vizija škole

    


Projekti

Projekt Drvokod


Popis udžbenika

Školski list


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 1. 2010.

Ukupno: 1237756
Ovaj mjesec: 1236
Ovaj tjedan: 1806
Danas: 163




preskoči na navigaciju