Knjižnice i knjižničari
Nacionalna i sveučilišna knjižnica
Hrvatsko knjižničarsko društvo
Hrvatska udruga školskih knjižničara
Hrvatska mreža školskih knjižničara
Kazališta
Časopisi
Hrčak, portal hrvatskih znanstvenih časopisa
Fond naše školske knjižnice možete pretraživati u katalogu (kliknite na logo).
Upute za korištenje kataloga.(preuzeto sa stranica KGZ)
RADNO VRIJEME KNJIŽNICE:
PONEDJELJAK, ČETVRTAK 13-19 sati;
UTORAK, SRIJEDA, PETAK: 8 -14 sati
rad petkom poslijepodne: 04.10., 01.11., 29.11, 27.12. 2024.
24.01., 21.02, 21.03., 18.04., 16.05., 13.06. 2025.
Voditeljica naše knjižnice je stručna suradnica knjižničarka:
Davorka Facko-Vnučec; mail: knjiznica.oseugenakvaternika@gmail.
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE, PROPISI U KNJIŽNIČARSTVU
WEB STRANICA VIRTUALNE KNJIŽNICE , KNJIŽNICA NA TEAMSU
Čitajmo zajedno - čitajmo naglas zaboravljene knjige
Projekt potiče učenike na čitanje i njegova je osnovna namjera da razvije njihove čitateljske kompetencije, a istodobno obogaćuje im rječnik, otvara teme za razgovor, jača socijalne vještine, potiče stvaralaštvo, razmišljanje i rješavanje problema, smanjuje stres, pojačava empatiju, produbljuje emocije, otkriva nove svjetove, jača samopoštovanje i međusobno poštivanje, te ih potiče na još puno pozitivnih iskoraka. Usto, tradicionalna knjižnična građa povezala se s multimedijom pa je ovaj nacionalni projekt za poticanje čitanja dobio dodatnu vrijednost: očekivani multimedijski ostvaraj je emocionalna i intelektualna motivacija za čitanje, a kroz proces njegova stvaranja učenici jačaju svoje digitalne kompetencije te, naposljetku, raste njihova medijska pismenost. Još jedna dodana vrijednost projekta tijekom zadnjih godina je to što se uz učenike nižih razreda u školama uključuju multimedijske skupine pa se tako događa međuvršnjačko učenje s posebnim naglaskom na još jednu dodanu vrijednost projekta: stariji učenici poučavaju mlađe.
Jedna je od posebnosti projekta i ta što on nije natjecateljskoga karaktera, a jedan od njegovih ciljeva je da kod učenika razvije vještine čitanja s razumijevanjem. Jednako tako žele se promovirati i školske knjižnice, hrvatska dječja književnosti, jezik, povijest i kultura, ali učenike upoznati i s djelima iz dječje književnosti stranih autora kako bi upoznali kulturu i književnosti drugih naroda. Učenike se želi potaknuti i na uporabu novih medija u interpretaciji književnoga djela, na kreativno i suradničko korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije te promovirati europski identitet.