Knjižnice i knjižničari
Nacionalna i sveučilišna knjižnica
Hrvatsko knjižničarsko društvo
Hrvatska udruga školskih knjižničara
Hrvatska mreža školskih knjižničara
Kazališta
Časopisi
Hrčak, portal hrvatskih znanstvenih časopisa
Fond naše školske knjižnice možete pretraživati u katalogu (kliknite na logo).
Upute za korištenje kataloga.(preuzeto sa stranica KGZ)
RADNO VRIJEME KNJIŽNICE:
PONEDJELJAK, ČETVRTAK 13-19 sati;
UTORAK, SRIJEDA, PETAK: 8 -14 sati
rad petkom poslijepodne: 04.10., 01.11., 29.11, 27.12. 2024.
24.01., 21.02, 21.03., 18.04., 16.05., 13.06. 2025.
Voditeljica naše knjižnice je stručna suradnica knjižničarka:
Davorka Facko-Vnučec; mail: knjiznica.oseugenakvaternika@gmail.
PRAVILNIK O RADU ŠKOLSKE KNJIŽNICE, PROPISI U KNJIŽNIČARSTVU
WEB STRANICA VIRTUALNE KNJIŽNICE , KNJIŽNICA NA TEAMSU
10. obljetnica projekta Čitanje ne poznaje granice/ Branje ne pozna meja
Svečanost obilježavanja 10. godišnjice projekta Čitanje ne poznmaje granice/ Branje ne pozna meja, održana je 21.04.2023. godine u Domu INA-e Rafinerije Sisak u Sisku. Nazočili su hrvatski i slovenski učenici, mentori, ravnatelji, odnosno svi oni koji su pridonijeli dosadašnjih deset godina. Manifestacija se provodi pod okriljem Hrvatskoga knjižničarskog društva i Zveze bibliotekarskih društev Slovenije. Naša škola je u projektu od 2018. godine i partner nam je OŠ Rodica iz Domžala.
Program obilježavanja ovog značajnog jubileja, sadržavao je kulturno-umjetnički program u kojem su nastupili učenici hrvatskih i slovenskih škola sudionika projekta, književni susret na kojem su učenici razgovarali s piscima s obje strane granice, te okrugli stol na temu poticanja i promocije čitanja, književne produkcije i prijevoda. Neke od radova naših učenika bili su izloženi na zajedničkoj izložbi. Svečanosti su prisustvovale ravnateljica M. Brleković, učiteljica N. Sedmak Velkovski, knjižničarka D. Facko-Vnučec te ravnateljica OŠ Rodica M. Vidovič.
Osnovna svrha projekta je unaprijediti čitanje i razumijevanje pročitanog poticanjem čitanja naglas, pridobiti djecu kako bi čitala s voljom i radošću i tako stekla naviku svakodnevnog čitanja, odnosno učenja. Unaprijediti upotrebu informacijsko-komunikacijske tehnologije, razvijati različite vrste pismenosti, poticati istraživačko učenje i kritičko mišljenje. Provedbom projekta važno je poticati dječju znatiželju kako bi se aktivno i kvalitetno uključivala u istraživanje nepoznatog služeći se različitim informacijskim izvorima. Promicati hrvatski identitet.