GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Prvi dan zajedničkih aktivnosti započeo je u školi. Na samom početku učenicima i učiteljima iz Italije, Španjolske i Cipra prezentirala se naša školska ženska klapa pjesmom "Diridonda" pod vodstvom učiteljice Mirande Krivić. Potom su uslijedile prezentacije gostujućih u kojima je svatko ukratko predstavio svoj grad i školu. Nakon toga na red je došla radionica izrade čipke u kojoj su svi rado sudjelovali i koja je rezultirala zanimljivim i lijepim uradcima. Poslije pauze u kojoj su se svi malo počastili slatkišima i sokovima, cijela grupa je pod vodstvom učiteljice Zrinke Zokić, otišla u obilazak znamenitosti grada Hvara. Poslije ručka opet smo se našli u školi gdje su naši učenici prezentirali hvarsku materijalnu i nematerijalnu baštinu zaštićenu Unesco-m. Na kraju prezentiranja proveden je kviz znanja kako bismo dobili povratnu informaciju o razumijevanju i memoriranju najvažnijih činjenica vezanih za obrađene sadržaje. Kviz je bio zanimljiv i moramo priznati da su rezultati bili jako dobri, a najboljima su se pokazali učenici iz Cipra koji su i odnijeli pobjedu. Potom smo se počastili degustacijom sladoleda od vanilije s preljevom od maslinovog ulja s okusom naranče, proizvodom iz uljare Radojković, kao i dalmatinskom rožatom. Na kraju dana uslijedila je e- evaluacija koju su obavili u informatičkoj učionici, nakon čega su sva djeca otišla na zajedničku večeru, na popularnu pizzu, dok su učiteljice s našim, cijeli dan aktivnim učiteljicama Helgom Buratović i Natalijom Šćepanović i Elom Matković, također članicom projektnog tima, otišle u konobu "Luvij" na degustaciju hvarskog vina, ali i u posjet jednoj od rijetkih, očuvanih konoba.
Prvi dan zajedničkih aktivnosti započeo je u školi. Na samom početku učenicima i učiteljima iz Italije, Španjolske i Cipra prezentirala se naša školska ženska klapa pjesmom "Diridonda" pod vodstvom učiteljice Mirande Krivić. Potom su uslijedile prezentacije gostujućih u kojima je svatko ukratko predstavio svoj grad i školu. Nakon toga na red je došla radionica izrade čipke u kojoj su svi rado sudjelovali i koja je rezultirala zanimljivim i lijepim uradcima. Poslije pauze u kojoj su se svi malo počastili slatkišima i sokovima, cijela grupa je pod vodstvom učiteljice Zrinke Zokić, otišla u obilazak znamenitosti grada Hvara. Poslije ručka opet smo se našli u školi gdje su naši učenici prezentirali hvarsku materijalnu i nematerijalnu baštinu zaštićenu Unesco-m. Na kraju prezentiranja proveden je kviz znanja kako bismo dobili povratnu informaciju o razumijevanju i memoriranju najvažnijih činjenica vezanih za obrađene sadržaje. Kviz je bio zanimljiv i moramo priznati da su rezultati bili jako dobri, a najboljima su se pokazali učenici iz Cipra koji su i odnijeli pobjedu. Potom smo se počastili degustacijom sladoleda od vanilije s preljevom od maslinovog ulja s okusom naranče, proizvodom iz uljare Radojković, kao i dalmatinskom rožatom. Na kraju dana uslijedila je e- evaluacija koju su obavili u informatičkoj učionici, nakon čega su sva djeca otišla na zajedničku večeru, na popularnu pizzu, dok su učiteljice s našim, cijeli dan aktivnim učiteljicama Helgom Buratović i Natalijom Šćepanović i Elom Matković, također članicom projektnog tima, otišle u konobu "Luvij" na degustaciju hvarskog vina, ali i u posjet jednoj od rijetkih, očuvanih konoba.