GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Dana 9. 5. 2019.g., u Galeriji Arsenal, povodom obilježavanja Dana škole i blagdana Sv. Prošpera, svečano je otvorena izložba likovnih radova učenika OŠ Hvar. Tom prigodom upriličen je prigodni program u izvedbi naših učenika, glumaca, recitatora i pjevača, a ugostili smo i naše partnere iz Italije, točnije iz grada Santa Maria di Sale s kojima smo u višegodišnjoj suradnji u realizaciji projekta "Crvena nit" preko kojeg smo sudjelovali u zajedničkim temama pri izradi likovnih uradaka. Pozdravnu riječ uputila nam je Alessandra Tudor koja je bila i inicijator ove suradnje, a potom su nam se obratili i naši gosti, kao i gradonačelnik grada Hvara, Rikardo Novak koji je s gostima razmijenio prigodne darove, a na kraju je i otvorio izložbu. Izložba likovnih radova je ove godine išla prema tragu našeg projekta Erasmus+, Unesco Passport gdje su naši učenici likovnim izričajem obuhvatili sve baštinske sadržaje našeg otoka koji su pod zaštitom UNESCA. Dječji likovni uradak služi nam kao dokument u kojem dijete neverbalno komunicira sa svojom okolinom i otkriva nam svoja unutarnja i vanjska stanja, karakter, emocije, želje i potrebe. Dijete se izražava spontano i autentično načinom na koji želi i može. Kroz cjelokupno djetetovo likovno izražavanje, važno je djetetovo uživanje i igra te proces u kojem dijete eksperimentiranjem uči.
Putem izražavanje i stvaranje u likovnosti, djeca se lakše koncentriraju te razvijaju kreativnost, koordinaciju, motoriku, emocije, maštu, mišljenje, inteligenciju, stvaralaštvo, samopouzdanje, pažnju i vizualno pamćenje, govor, osjetila, opuštenost, sklonost prema vrijednostima, izgrađuju svoj ukus i sve to utječe na oblikovanje djetetove osobnosti.
Dana 9. 5. 2019.g., u Galeriji Arsenal, povodom obilježavanja Dana škole i blagdana Sv. Prošpera, svečano je otvorena izložba likovnih radova učenika OŠ Hvar. Tom prigodom upriličen je prigodni program u izvedbi naših učenika, glumaca, recitatora i pjevača, a ugostili smo i naše partnere iz Italije, točnije iz grada Santa Maria di Sale s kojima smo u višegodišnjoj suradnji u realizaciji projekta "Crvena nit" preko kojeg smo sudjelovali u zajedničkim temama pri izradi likovnih uradaka. Pozdravnu riječ uputila nam je Alessandra Tudor koja je bila i inicijator ove suradnje, a potom su nam se obratili i naši gosti, kao i gradonačelnik grada Hvara, Rikardo Novak koji je s gostima razmijenio prigodne darove, a na kraju je i otvorio izložbu. Izložba likovnih radova je ove godine išla prema tragu našeg projekta Erasmus+, Unesco Passport gdje su naši učenici likovnim izričajem obuhvatili sve baštinske sadržaje našeg otoka koji su pod zaštitom UNESCA. Dječji likovni uradak služi nam kao dokument u kojem dijete neverbalno komunicira sa svojom okolinom i otkriva nam svoja unutarnja i vanjska stanja, karakter, emocije, želje i potrebe. Dijete se izražava spontano i autentično načinom na koji želi i može. Kroz cjelokupno djetetovo likovno izražavanje, važno je djetetovo uživanje i igra te proces u kojem dijete eksperimentiranjem uči.
Putem izražavanje i stvaranje u likovnosti, djeca se lakše koncentriraju te razvijaju kreativnost, koordinaciju, motoriku, emocije, maštu, mišljenje, inteligenciju, stvaralaštvo, samopouzdanje, pažnju i vizualno pamćenje, govor, osjetila, opuštenost, sklonost prema vrijednostima, izgrađuju svoj ukus i sve to utječe na oblikovanje djetetove osobnosti.