GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Učenici osmih razreda OŠ Hvar, članovi projektnog tima Erasmus + projekta Unesco Passport bili su, 5. rujna 2019.g., u organizaciji učiteljice Natalije Šćepanović, članice učiteljskog projektnog tima, u „jematvi“.
Obzirom da je jedna od tema koja se u okviru projekta obrađuje i mediteranska prehrana, grožđe, njegovo uzgajanje, berba, a potom i prerada, nezaobilazni su dio naše mediteranske gastronomske tradicije. Stoga je neposredno sudjelovanje u berbi, sva saznanja koja su pri tom primili kao i doživljaj kojeg su osjetili učenici nezamjenljiv oblik iskustvenog učenja i projektne aktivnosti i temelj za daljnju nadogradnju ove teme.
Učenici osmih razreda OŠ Hvar, članovi projektnog tima Erasmus + projekta Unesco Passport bili su, 5. rujna 2019.g., u organizaciji učiteljice Natalije Šćepanović, članice učiteljskog projektnog tima, u „jematvi“.
Obzirom da je jedna od tema koja se u okviru projekta obrađuje i mediteranska prehrana, grožđe, njegovo uzgajanje, berba, a potom i prerada, nezaobilazni su dio naše mediteranske gastronomske tradicije. Stoga je neposredno sudjelovanje u berbi, sva saznanja koja su pri tom primili kao i doživljaj kojeg su osjetili učenici nezamjenljiv oblik iskustvenog učenja i projektne aktivnosti i temelj za daljnju nadogradnju ove teme.