GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Voditeljica tečaja je bila prof. Foteini Tsioutsia, savjetnica u programu posebnog obrazovanja na Sveučilištu Patras i trenerica za Europass Centro Studi Europeo. U skupini nas je bilo pet, dvije nastavnice iz Latvije, jedna nastavnica i jedan nastavnik iz Mađarske te ja iz Hrvatske. Tečaj se temeljio na povezivanju teorije s praktičnim primjerima i aktivnoj konverzaciji na engleskom jeziku. Prvi dan smo svi sudionici održali prezentacije o svojim zemljama, školama i svome radu. Nakon odmora razgovarali smo o različitostima, o izazovima i mogućnostima koje nam nude. Definirali smo pojam „inkluzivno obrazovanje“ i što sve obuhvaća pojam „upravljanje razredom“. Drugi dan smo započeli s razgovorom o motivaciji, upoznali smo se sa strategijama i tehnikama za motivaciju učenika. Otvorili smo temu neprimjerenog ponašanja u školi. Iznosili smo svoja iskustva, razgovarali o uzrocima takvog ponašanja i načinima rješavanja takvih problema. Treći dan smo započeli s temom vršnjačkog nasilja (bullying) i nastavili s projektnom nastavom. Nakon teorijskog dijela, u parovima smo trebali osmisliti projekt koji smo kasnije prezentirali kolegama. Četvrti dan smo govorili o novim strategijama zajedničkog učenja (Think-Pair-Share, Jigsaw, PBL, Flipped Classroom...) te navodili primjere korištenja pojedinih strategija za usvajanje ishoda svoga predmeta. Peti dan smo razgovarali o prednostima timskog poučavanja i strategijama vrednovanja. Dosta smo naučili jedni od drugih, razgovarali smo o školskim sustavima pojedinih zemalja, izmjenili iskustva i ugodno se družili. Posljednji dan imali smo stručno vođenje po gradu. Atena je najstarija prijestolnica zapadnog svijeta, najveći je grad Grčke i jedan od najpoznatijih turističkih gradova u svijetu. Antička Atena poznata je po demokraciji važnoj za današnje čovječanstvo, kolijevka je europske civilizacije, omiljena je destinacija za sve ljubitelje mitologije, a ime je dobila po grčkoj božici snage i mudrosti. Atena je grad u kojem ćete na svakom koraku vidjeti i osjetiti povijest, kulturu i umjetnost.
Voditeljica tečaja je bila prof. Foteini Tsioutsia, savjetnica u programu posebnog obrazovanja na Sveučilištu Patras i trenerica za Europass Centro Studi Europeo. U skupini nas je bilo pet, dvije nastavnice iz Latvije, jedna nastavnica i jedan nastavnik iz Mađarske te ja iz Hrvatske. Tečaj se temeljio na povezivanju teorije s praktičnim primjerima i aktivnoj konverzaciji na engleskom jeziku. Prvi dan smo svi sudionici održali prezentacije o svojim zemljama, školama i svome radu. Nakon odmora razgovarali smo o različitostima, o izazovima i mogućnostima koje nam nude. Definirali smo pojam „inkluzivno obrazovanje“ i što sve obuhvaća pojam „upravljanje razredom“. Drugi dan smo započeli s razgovorom o motivaciji, upoznali smo se sa strategijama i tehnikama za motivaciju učenika. Otvorili smo temu neprimjerenog ponašanja u školi. Iznosili smo svoja iskustva, razgovarali o uzrocima takvog ponašanja i načinima rješavanja takvih problema. Treći dan smo započeli s temom vršnjačkog nasilja (bullying) i nastavili s projektnom nastavom. Nakon teorijskog dijela, u parovima smo trebali osmisliti projekt koji smo kasnije prezentirali kolegama. Četvrti dan smo govorili o novim strategijama zajedničkog učenja (Think-Pair-Share, Jigsaw, PBL, Flipped Classroom...) te navodili primjere korištenja pojedinih strategija za usvajanje ishoda svoga predmeta. Peti dan smo razgovarali o prednostima timskog poučavanja i strategijama vrednovanja. Dosta smo naučili jedni od drugih, razgovarali smo o školskim sustavima pojedinih zemalja, izmjenili iskustva i ugodno se družili. Posljednji dan imali smo stručno vođenje po gradu. Atena je najstarija prijestolnica zapadnog svijeta, najveći je grad Grčke i jedan od najpoznatijih turističkih gradova u svijetu. Antička Atena poznata je po demokraciji važnoj za današnje čovječanstvo, kolijevka je europske civilizacije, omiljena je destinacija za sve ljubitelje mitologije, a ime je dobila po grčkoj božici snage i mudrosti. Atena je grad u kojem ćete na svakom koraku vidjeti i osjetiti povijest, kulturu i umjetnost.