GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
U OŠ Hvar se ove godine provodi projekt „Eko zeko i potočić“ u okviru kojega je predviđena realizacija dvaju edukacijskih programa: „KOMPOSTIRANJE“ i „ODGOVORNO STVARANJE I POSTUPANJE S OTPADOM“.
Kompostiranje biootpada smatra se ekološki najprihvatljivijim načinom postupanja s ovom vrstom otpada. Na ovaj način poštujemo prirodne cikluse i stvaramo vrijedan humus istovremeno smanjujući količine otpada koje završavaju na odlagalištima.
Otpad je gorući problem današnjice. Zbog slabe educiranosti na širokoj društvenoj razini problem otpada još uvijek se ne rješava na odgovarajući način. Posljedice nepravilnog postupanja s otpadom u vidu raznih zagađenja direktan su pokazatelj našeg neodgovornog odnosa prema okolišu, a u konačnici i prema nama samima.
Projekt se provodi u suradnji s udrugom za prirodu, okoliš i održivi razvoj „Sunce“, a programi se sastoje od po šest radionica za učenike i nastavnike te po jedne radionice za nastavnike. Ciljevi programa su svim uključenima sudionicima ukazati na važnost kompostiranja kao i na razloge pokretanja kompostiranja u školi te važnost odgovornog postupanja s otpadom kao i na razloge pokretanja pravilnog odvajanja otpada u školi.Programi se provode tijekom jedne školske godine u trajanju od ukupno 2-4 mjeseca, ovisno o razmaku između dviju radionica.U projekt su aktivno uključeni učenici četvrtih razreda, te "Mladi biolozi" OŠ Hvar.
U OŠ Hvar se ove godine provodi projekt „Eko zeko i potočić“ u okviru kojega je predviđena realizacija dvaju edukacijskih programa: „KOMPOSTIRANJE“ i „ODGOVORNO STVARANJE I POSTUPANJE S OTPADOM“.
Kompostiranje biootpada smatra se ekološki najprihvatljivijim načinom postupanja s ovom vrstom otpada. Na ovaj način poštujemo prirodne cikluse i stvaramo vrijedan humus istovremeno smanjujući količine otpada koje završavaju na odlagalištima.
Otpad je gorući problem današnjice. Zbog slabe educiranosti na širokoj društvenoj razini problem otpada još uvijek se ne rješava na odgovarajući način. Posljedice nepravilnog postupanja s otpadom u vidu raznih zagađenja direktan su pokazatelj našeg neodgovornog odnosa prema okolišu, a u konačnici i prema nama samima.
Projekt se provodi u suradnji s udrugom za prirodu, okoliš i održivi razvoj „Sunce“, a programi se sastoje od po šest radionica za učenike i nastavnike te po jedne radionice za nastavnike. Ciljevi programa su svim uključenima sudionicima ukazati na važnost kompostiranja kao i na razloge pokretanja kompostiranja u školi te važnost odgovornog postupanja s otpadom kao i na razloge pokretanja pravilnog odvajanja otpada u školi.Programi se provode tijekom jedne školske godine u trajanju od ukupno 2-4 mjeseca, ovisno o razmaku između dviju radionica.U projekt su aktivno uključeni učenici četvrtih razreda, te "Mladi biolozi" OŠ Hvar.