GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
U našoj školi je u srijedu, 11. 12. 2019.g. održana Večer matematike. Odazvao se velik broj naših učenika, ali i roditelja koji su došli pružiti pomoć i podršku našim najmlađim učenicima.
Pored jezika i glazbe, matematika je jedna od glavnih manifestacija slobodne stvaralačke snage ljudskoga uma, i univerzalno sredstvo za razumijevanje svijeta uz pomoć teorijskih konstrukcija. Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Sudjelovanje u zabavnim aktivnostima otkriva često zaboravljenu - zabavnu stranu matematike, stvara nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi te dokazuje da matematičke probleme, i bez da smo svjesni vlastitog talenta, svakodnevno svi uspješno rješavamo.
Završimo s lijepom misli Augustusa De Morgana, engleskog matematičara i logičara:“Pokretač matematike nije zaključivanje, nego mašta!“
U našoj školi je u srijedu, 11. 12. 2019.g. održana Večer matematike. Odazvao se velik broj naših učenika, ali i roditelja koji su došli pružiti pomoć i podršku našim najmlađim učenicima.
Pored jezika i glazbe, matematika je jedna od glavnih manifestacija slobodne stvaralačke snage ljudskoga uma, i univerzalno sredstvo za razumijevanje svijeta uz pomoć teorijskih konstrukcija. Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Sudjelovanje u zabavnim aktivnostima otkriva često zaboravljenu - zabavnu stranu matematike, stvara nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi te dokazuje da matematičke probleme, i bez da smo svjesni vlastitog talenta, svakodnevno svi uspješno rješavamo.
Završimo s lijepom misli Augustusa De Morgana, engleskog matematičara i logičara:“Pokretač matematike nije zaključivanje, nego mašta!“