GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Našu manifestaciju „Lipa forska ric“održali smo i ove godine. Nismo dozvolili da nas okolnosti spriječe, već smo im se prilagodili i upriličili događanje u online okruženju.
Običan čovjek može postaviti pitanje – zašto očuvati dijalekte? Ako nam za komunikaciju služi standard, što dobivamo dijalektom? Dijalekt je narodno blago. Poput narodnih običaja, različitih spomenika, kulturnih vrednota, i narodni govori čuvaju starinu te čine veliko bogatstvo i pojedinih naroda i cijeloga čovječanstva. Svaki je govor na svoj način poseban i zanimljiv te je nestanak bilo kojeg dijalekta ravan nestajanju identiteta, posebnosti, kulture, ali i skrivene ljepote određenog naroda i kraja. Stoga je na svima nama raditi na održanju i očuvanju dijalektalnog jezičnog izričaja.
Čestitam i zahvaljujem svim učiteljicama i stručnim suradnicama, kao i učenicima i njihovim roditeljima na pomoći i suradnji!
Ravnateljica
Našu manifestaciju „Lipa forska ric“održali smo i ove godine. Nismo dozvolili da nas okolnosti spriječe, već smo im se prilagodili i upriličili događanje u online okruženju.
Običan čovjek može postaviti pitanje – zašto očuvati dijalekte? Ako nam za komunikaciju služi standard, što dobivamo dijalektom? Dijalekt je narodno blago. Poput narodnih običaja, različitih spomenika, kulturnih vrednota, i narodni govori čuvaju starinu te čine veliko bogatstvo i pojedinih naroda i cijeloga čovječanstva. Svaki je govor na svoj način poseban i zanimljiv te je nestanak bilo kojeg dijalekta ravan nestajanju identiteta, posebnosti, kulture, ali i skrivene ljepote određenog naroda i kraja. Stoga je na svima nama raditi na održanju i očuvanju dijalektalnog jezičnog izričaja.
Čestitam i zahvaljujem svim učiteljicama i stručnim suradnicama, kao i učenicima i njihovim roditeljima na pomoći i suradnji!
Ravnateljica