GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Godine 1996. Opća skupština Ujedinjenih naroda pozvala je sve države članice na obilježavanje i proslavu 16. studenog kao Međunarodnog dana tolerancije u skladu s Deklaracijom o principima tolerancije koje je potpisana od država članica 16.11.1995. godine.
Dan je to koji nas podsjeća i potiče na uvažavanje i poštivanje drugačijih od nas te nas podsjeća na tu važnu vrijednost koja nas uči razumijevanju i uvažavanju različitosti društva u kojem živimo.
Vrlo je važno da toleranciju ne shvaćamo kao „podnošenje“ ili pasivno prihvaćanje drugačijeg, iza čega može stajati netrpeljivost već kao prepoznavanje univerzalnih ljudskih prava i temeljnih sloboda svih ljudi. Stoga UNESCO-va definicija tolerancije glasi:
„Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama, naša forma izražavanja i način da budemo ljudi. Ona je zasnovana na znanju, otvorenosti, komunikaciji i slobodi mišljenja, savjesti i uvjerenju. Tolerancija je harmonija u različitostima. To nije samo moralna dužnost, to je također politički i zakonit zahtjev. Tolerancija, vrlina koja mir može učiniti mogućim, doprinosi mijenjanju kulture rata u kulturu mira.“
Budući se tolerancija može naučiti u Osnovnoj školi Hvar nije propuštena prilika za poučavanjem o toj važnoj vrijednosti.
Tako su učenici petih razreda sa svojom učiteljicom Hrvatskog jezika Pavlom Jurić proveli zanimljiv projekt u kojem su morali proučiti kulture i obilježja različitih zemalja Europske unije te ih predstaviti ostalim učenicima u razredu. Učenici su se izuzetno potrudili te bili vrlo maštoviti kako u izradi plakata tako i u prikupljanju i izradi rekvizita kojima će najbolje predstaviti posebnosti određene zemlje. Na satovima, kojima su prisustvovale i stručne suradnice pedagoginja i knjižničarka, bilo je vrlo zanimljivo, poučno i veselo. Tako se , između ostalog plesao Flamenko i Sirtaki, a pjevale su se himne određenih zemalja te uzvikivali pozdravi na različitim jezicima. Ovakav projektni način rada kojim se prožimaju istraživački, praktični i kreativni rad pravi je primjer nastave kakva se želi postići Školom za život.
Ukoliko želite osjetiti djelić atmosfere s ovih školskih satova pogledajte kratki video u prilogu.
https://www.youtube.com/watch?v=JnDH5Rj_LS8
Godine 1996. Opća skupština Ujedinjenih naroda pozvala je sve države članice na obilježavanje i proslavu 16. studenog kao Međunarodnog dana tolerancije u skladu s Deklaracijom o principima tolerancije koje je potpisana od država članica 16.11.1995. godine.
Dan je to koji nas podsjeća i potiče na uvažavanje i poštivanje drugačijih od nas te nas podsjeća na tu važnu vrijednost koja nas uči razumijevanju i uvažavanju različitosti društva u kojem živimo.
Vrlo je važno da toleranciju ne shvaćamo kao „podnošenje“ ili pasivno prihvaćanje drugačijeg, iza čega može stajati netrpeljivost već kao prepoznavanje univerzalnih ljudskih prava i temeljnih sloboda svih ljudi. Stoga UNESCO-va definicija tolerancije glasi:
„Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i uvažavanje bogatstva različitosti u našim svjetskim kulturama, naša forma izražavanja i način da budemo ljudi. Ona je zasnovana na znanju, otvorenosti, komunikaciji i slobodi mišljenja, savjesti i uvjerenju. Tolerancija je harmonija u različitostima. To nije samo moralna dužnost, to je također politički i zakonit zahtjev. Tolerancija, vrlina koja mir može učiniti mogućim, doprinosi mijenjanju kulture rata u kulturu mira.“
Budući se tolerancija može naučiti u Osnovnoj školi Hvar nije propuštena prilika za poučavanjem o toj važnoj vrijednosti.
Tako su učenici petih razreda sa svojom učiteljicom Hrvatskog jezika Pavlom Jurić proveli zanimljiv projekt u kojem su morali proučiti kulture i obilježja različitih zemalja Europske unije te ih predstaviti ostalim učenicima u razredu. Učenici su se izuzetno potrudili te bili vrlo maštoviti kako u izradi plakata tako i u prikupljanju i izradi rekvizita kojima će najbolje predstaviti posebnosti određene zemlje. Na satovima, kojima su prisustvovale i stručne suradnice pedagoginja i knjižničarka, bilo je vrlo zanimljivo, poučno i veselo. Tako se , između ostalog plesao Flamenko i Sirtaki, a pjevale su se himne određenih zemalja te uzvikivali pozdravi na različitim jezicima. Ovakav projektni način rada kojim se prožimaju istraživački, praktični i kreativni rad pravi je primjer nastave kakva se želi postići Školom za život.
Ukoliko želite osjetiti djelić atmosfere s ovih školskih satova pogledajte kratki video u prilogu.
https://www.youtube.com/watch?v=JnDH5Rj_LS8