GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Danas 3. veljače diljem svijeta obilježava se Svjetski dan čitanja na glas.
Dan je to u kojem se , brojnim aktivnostima, pokušava podići svijest o svim dobrobitima koje nam donosi čitanje , a posebna pozornost skreće se na važnost čitanja djeci od najranije dobi.
Tako su danas stručne suradnice naše škole, logopedinja, knjižničarka i pedagogica, posjetili učenike na nastavi hrvatskog jezika kako bi im skrenuli pozornost na ovaj dan i kako bi ih potaknuli na čitanje.
Sve o dobrobitima čitanja kao i o važnosti čitanja naglas , posebice djeci od najranije dobi, pročitajte na infografikama koje su priredili u izdavačkoj kući „Profil“ i portal za logopede- Logoped.hr
Danas 3. veljače diljem svijeta obilježava se Svjetski dan čitanja na glas.
Dan je to u kojem se , brojnim aktivnostima, pokušava podići svijest o svim dobrobitima koje nam donosi čitanje , a posebna pozornost skreće se na važnost čitanja djeci od najranije dobi.
Tako su danas stručne suradnice naše škole, logopedinja, knjižničarka i pedagogica, posjetili učenike na nastavi hrvatskog jezika kako bi im skrenuli pozornost na ovaj dan i kako bi ih potaknuli na čitanje.
Sve o dobrobitima čitanja kao i o važnosti čitanja naglas , posebice djeci od najranije dobi, pročitajte na infografikama koje su priredili u izdavačkoj kući „Profil“ i portal za logopede- Logoped.hr