GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Učenici 3.b razreda sa svojom učiteljicom Zrinkom Zokić uključili su se u Kampanju pokrenutu inicijativom organizacije Dana Alliance for Brain Initiatives, poznate u svijetu kao Brain Awareness Week, a koja se provodi u Hrvatskoj već dvadesetu godinu u mjesecu ožujku pod nazivom Tjedan mozga. Tema ovogodišnje manifestacije bila je Virusi-prevencija i učinci na mozak te Mentalno zdravlje. Cilj je bio upoznati javnost s najnovijim znanstvenim otkrićima koja se tiču neurotropnih virusa, prevencije njihova širenja te tehnikama koje potiču mentalnu stabilnost. Agencija za odgoj i obrazovanje već je niz godina suorganizator ove manifestacije, a glavni organizatori Tjedna mozga u Hrvatskoj, koji se održavao od 15. do 21. ožujka, bili su Hrvatski institut za istraživanje mozga (HIIM) Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko društvo za neuroznanost (HDN), kao pridruženi članovi i partneri European Dana Alliance for the Brain (EDAB-a).
Tijekom navedenog tjedna učenici su odgledali brojne edukativne filmove o radu mozga koji upravlja svime, dijelovima i ulozi živčanog sustava te pojavama optičkih iluzija koje mogu prevariti mozak. Izazivali su svoj mozak matematičkim mozgalicama, glavolomkama, križaljkama, osmosmjerkama i slično.
Razredna gošća, profesorica biologije i kemije, Ružica Ćurin donijela im je mikroskop, s pomoću kojeg su promatrali djelić ljudskog mozga slijedeći njezine upute i pojašnjenja.
Saznali su i da mozak voli orahe, odnosno da u svakodnevni jelovnik svakako treba uvrstiti orahe, muči li vas pamćenje. Možda postoji razlog zašto ovaj plod izgleda kao mozak. Tehnikom mindfulnessa (usredotočene svjesnosti) zatvorenih očiju su opipom osvijestili izgled, a zatim i okus oraha.
Kroz kretanje i igru primjenjivali su pametne pokrete poput Brain Gyma (gimnastike za mozak). Odlučili su pokušati manje „grliti „ ekrane koji umaraju mozak, a okrenuti se kretanju koje pak otvara vrata učenju, tj. pjevanju, plesanju, sviranju i drugim aktivnostima koje pospješuju učenje, kreativnost, zdravlje, kao i uspješno prevladavanje stresa.
Primjenom komplementarnog kontrasta uljnim pastelama su dali svoje viđenje živčanog sustava i njegovih sastavnih dijelova, živčanih stanica (neurona). Tijekom likovnog izražavanja slušali su ljekovitu glazbu W.A.Mozarta za koju je znanstveno dokazano da blagotvorno utječe na mozak i ljudsko zdravlje.
Odlučili su posvetiti se i ubuduće, ne samo treningu mišića, već i mozga kako bi poboljšali njegov rad i učinili ga neustrašivim u borbi sa svim izazovima.
Učenici 3.b razreda sa svojom učiteljicom Zrinkom Zokić uključili su se u Kampanju pokrenutu inicijativom organizacije Dana Alliance for Brain Initiatives, poznate u svijetu kao Brain Awareness Week, a koja se provodi u Hrvatskoj već dvadesetu godinu u mjesecu ožujku pod nazivom Tjedan mozga. Tema ovogodišnje manifestacije bila je Virusi-prevencija i učinci na mozak te Mentalno zdravlje. Cilj je bio upoznati javnost s najnovijim znanstvenim otkrićima koja se tiču neurotropnih virusa, prevencije njihova širenja te tehnikama koje potiču mentalnu stabilnost. Agencija za odgoj i obrazovanje već je niz godina suorganizator ove manifestacije, a glavni organizatori Tjedna mozga u Hrvatskoj, koji se održavao od 15. do 21. ožujka, bili su Hrvatski institut za istraživanje mozga (HIIM) Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko društvo za neuroznanost (HDN), kao pridruženi članovi i partneri European Dana Alliance for the Brain (EDAB-a).
Tijekom navedenog tjedna učenici su odgledali brojne edukativne filmove o radu mozga koji upravlja svime, dijelovima i ulozi živčanog sustava te pojavama optičkih iluzija koje mogu prevariti mozak. Izazivali su svoj mozak matematičkim mozgalicama, glavolomkama, križaljkama, osmosmjerkama i slično.
Razredna gošća, profesorica biologije i kemije, Ružica Ćurin donijela im je mikroskop, s pomoću kojeg su promatrali djelić ljudskog mozga slijedeći njezine upute i pojašnjenja.
Saznali su i da mozak voli orahe, odnosno da u svakodnevni jelovnik svakako treba uvrstiti orahe, muči li vas pamćenje. Možda postoji razlog zašto ovaj plod izgleda kao mozak. Tehnikom mindfulnessa (usredotočene svjesnosti) zatvorenih očiju su opipom osvijestili izgled, a zatim i okus oraha.
Kroz kretanje i igru primjenjivali su pametne pokrete poput Brain Gyma (gimnastike za mozak). Odlučili su pokušati manje „grliti „ ekrane koji umaraju mozak, a okrenuti se kretanju koje pak otvara vrata učenju, tj. pjevanju, plesanju, sviranju i drugim aktivnostima koje pospješuju učenje, kreativnost, zdravlje, kao i uspješno prevladavanje stresa.
Primjenom komplementarnog kontrasta uljnim pastelama su dali svoje viđenje živčanog sustava i njegovih sastavnih dijelova, živčanih stanica (neurona). Tijekom likovnog izražavanja slušali su ljekovitu glazbu W.A.Mozarta za koju je znanstveno dokazano da blagotvorno utječe na mozak i ljudsko zdravlje.
Odlučili su posvetiti se i ubuduće, ne samo treningu mišića, već i mozga kako bi poboljšali njegov rad i učinili ga neustrašivim u borbi sa svim izazovima.