preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hvar

Login
LOGO OŠ HVAR

            

VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

KAD ZVONI?

    

E-DNEVNIK

Virtualna knjižnica Osnovne škole Hvar

Koliko je sati?

           

Dokumenti

GPiPR 2024./2025.

 

Kurikul 2024./2025.

 

Izvješće ravnateljice 2023./2024.

 

 

 

Kriteriji za ocjenu iz vladanja

                                             

                         

Školski razvojni plan 2024./2025.                               

 

 

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2013.

Ukupno: 355955
Ovaj mjesec: 445
Ovaj tjedan: 297
Danas: 36
PROJEKTI

Projekt Erasmus +Akreditacija

Projekt "Učenjem do poučavanja"

ŠKOSKI PROJEKTI

"Eko-patrola"

"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"

"Razredni e-časopis"

 

Raspored sati

    ŠK.G 2024./2025.

   NIŽI RAZREDI

 

PRO  

Raspored sati | Gimnazija Dubrovnik

 

   ŠK.G 2024./2025.

VIŠI RAZREDI

RASPORED INFORMACIJA RAZREDNICI

ŠKOLSKA GODINA 2024./2025.   

                                                    

RASPORED INFORMACIJA - PREDMETNI UČITELJI

ŠKOLSKA GOD. 2024./2025.

                  

ZAHTJEVI - OBRASCI

                                                                                           

                                                                                                            

Djeca i internet

                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                        

                                                                                                                                        

 

Brze poveznice

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBILJEŽAVANJE TJEDNA MOZGA U 3.B RAZREDU
Autor: Nada Jeličić, 22. 3. 2021.

          

Učenici 3.b razreda sa svojom učiteljicom Zrinkom Zokić uključili su se u Kampanju pokrenutu inicijativom organizacije Dana Alliance for Brain Initiatives, poznate u svijetu kao Brain Awareness Week, a koja se provodi u Hrvatskoj već dvadesetu godinu u mjesecu ožujku pod nazivom Tjedan mozga. Tema ovogodišnje manifestacije bila je Virusi-prevencija i učinci na mozak te Mentalno zdravlje. Cilj je bio upoznati javnost s najnovijim znanstvenim otkrićima koja se tiču neurotropnih virusa, prevencije njihova širenja te tehnikama koje potiču mentalnu stabilnost. Agencija za odgoj i obrazovanje već je niz godina suorganizator ove manifestacije, a glavni organizatori Tjedna mozga u Hrvatskoj, koji se održavao od 15. do 21. ožujka, bili su Hrvatski institut za istraživanje mozga (HIIM) Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko društvo za neuroznanost (HDN), kao pridruženi članovi i partneri European Dana Alliance for the Brain (EDAB-a).

Tijekom navedenog tjedna učenici su odgledali brojne edukativne filmove o radu mozga koji upravlja svime, dijelovima i ulozi živčanog sustava te pojavama optičkih iluzija koje mogu prevariti mozak. Izazivali su svoj mozak matematičkim mozgalicama, glavolomkama, križaljkama, osmosmjerkama i slično.

Razredna gošća, profesorica biologije i kemije, Ružica Ćurin donijela im je mikroskop, s pomoću kojeg su promatrali djelić ljudskog mozga slijedeći njezine upute i pojašnjenja.

Saznali su i da mozak voli orahe, odnosno da u svakodnevni jelovnik svakako treba uvrstiti orahe, muči li vas pamćenje. Možda postoji razlog zašto ovaj plod izgleda kao mozak. Tehnikom mindfulnessa (usredotočene svjesnosti) zatvorenih očiju su opipom osvijestili izgled, a zatim i okus oraha.

Kroz kretanje i igru primjenjivali su pametne pokrete poput Brain Gyma (gimnastike za mozak). Odlučili su pokušati manje „grliti „ ekrane koji umaraju mozak, a okrenuti se kretanju koje pak otvara vrata učenju, tj. pjevanju, plesanju, sviranju i drugim aktivnostima koje pospješuju učenje, kreativnost, zdravlje, kao i uspješno prevladavanje stresa.

Primjenom komplementarnog kontrasta uljnim pastelama su dali svoje viđenje živčanog sustava i njegovih sastavnih dijelova, živčanih stanica (neurona). Tijekom likovnog izražavanja slušali su ljekovitu glazbu W.A.Mozarta za koju je znanstveno dokazano da blagotvorno utječe na mozak i ljudsko zdravlje.

Odlučili su posvetiti se i ubuduće, ne samo treningu mišića, već i mozga kako bi poboljšali njegov rad i učinili ga neustrašivim u borbi sa svim izazovima.

           






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
Static HTML
RSS Reader
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OBILJEŽAVANJE TJEDNA MOZGA U 3.B RAZREDU
Autor: Nada Jeličić, 22. 3. 2021.

          

Učenici 3.b razreda sa svojom učiteljicom Zrinkom Zokić uključili su se u Kampanju pokrenutu inicijativom organizacije Dana Alliance for Brain Initiatives, poznate u svijetu kao Brain Awareness Week, a koja se provodi u Hrvatskoj već dvadesetu godinu u mjesecu ožujku pod nazivom Tjedan mozga. Tema ovogodišnje manifestacije bila je Virusi-prevencija i učinci na mozak te Mentalno zdravlje. Cilj je bio upoznati javnost s najnovijim znanstvenim otkrićima koja se tiču neurotropnih virusa, prevencije njihova širenja te tehnikama koje potiču mentalnu stabilnost. Agencija za odgoj i obrazovanje već je niz godina suorganizator ove manifestacije, a glavni organizatori Tjedna mozga u Hrvatskoj, koji se održavao od 15. do 21. ožujka, bili su Hrvatski institut za istraživanje mozga (HIIM) Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko društvo za neuroznanost (HDN), kao pridruženi članovi i partneri European Dana Alliance for the Brain (EDAB-a).

Tijekom navedenog tjedna učenici su odgledali brojne edukativne filmove o radu mozga koji upravlja svime, dijelovima i ulozi živčanog sustava te pojavama optičkih iluzija koje mogu prevariti mozak. Izazivali su svoj mozak matematičkim mozgalicama, glavolomkama, križaljkama, osmosmjerkama i slično.

Razredna gošća, profesorica biologije i kemije, Ružica Ćurin donijela im je mikroskop, s pomoću kojeg su promatrali djelić ljudskog mozga slijedeći njezine upute i pojašnjenja.

Saznali su i da mozak voli orahe, odnosno da u svakodnevni jelovnik svakako treba uvrstiti orahe, muči li vas pamćenje. Možda postoji razlog zašto ovaj plod izgleda kao mozak. Tehnikom mindfulnessa (usredotočene svjesnosti) zatvorenih očiju su opipom osvijestili izgled, a zatim i okus oraha.

Kroz kretanje i igru primjenjivali su pametne pokrete poput Brain Gyma (gimnastike za mozak). Odlučili su pokušati manje „grliti „ ekrane koji umaraju mozak, a okrenuti se kretanju koje pak otvara vrata učenju, tj. pjevanju, plesanju, sviranju i drugim aktivnostima koje pospješuju učenje, kreativnost, zdravlje, kao i uspješno prevladavanje stresa.

Primjenom komplementarnog kontrasta uljnim pastelama su dali svoje viđenje živčanog sustava i njegovih sastavnih dijelova, živčanih stanica (neurona). Tijekom likovnog izražavanja slušali su ljekovitu glazbu W.A.Mozarta za koju je znanstveno dokazano da blagotvorno utječe na mozak i ljudsko zdravlje.

Odlučili su posvetiti se i ubuduće, ne samo treningu mišića, već i mozga kako bi poboljšali njegov rad i učinili ga neustrašivim u borbi sa svim izazovima.

           






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju