GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
U OŠ Hvar se ove školske godine provodio projekt „Trening socijalnih vještina“. Projekt je imao za cilj osnaživanje učeničkih kompetencija za uspješnije snalaženje u svakodnevnim situacijama putem razvijanja pozitivne slike o sebi, odgovornosti za vlastito ponašanje, razumijevanja vlastitih osjećaja i potreba, upravljanja vlastitim postupcima te usvajanja socijalnih i komunikacijskih vještina zajedništva i suradnje. Ostvarenje projekta je zamišljeno kroz radionički rad u svim razredima od 1. do 8. razreda. Odvijao se u 5 modula:
S projektom nastavljamo i sljedeće godine, jer su socijalno-emocionalne vještine učenika od velike važnosti za razvoj samopouzdanja u svakodnevnim situacijama. Njihovim svladavanjem djeci i mladima se omogućavaju preduvjeti za učinkovito stvaranje i održavanje odnosa s drugim ljudima te učinkovito rješavanje problema što posredno vodi do većeg osjećaja kompetentnosti i uspješnosti te time i do boljeg školskog uspjeha.
U OŠ Hvar se ove školske godine provodio projekt „Trening socijalnih vještina“. Projekt je imao za cilj osnaživanje učeničkih kompetencija za uspješnije snalaženje u svakodnevnim situacijama putem razvijanja pozitivne slike o sebi, odgovornosti za vlastito ponašanje, razumijevanja vlastitih osjećaja i potreba, upravljanja vlastitim postupcima te usvajanja socijalnih i komunikacijskih vještina zajedništva i suradnje. Ostvarenje projekta je zamišljeno kroz radionički rad u svim razredima od 1. do 8. razreda. Odvijao se u 5 modula:
S projektom nastavljamo i sljedeće godine, jer su socijalno-emocionalne vještine učenika od velike važnosti za razvoj samopouzdanja u svakodnevnim situacijama. Njihovim svladavanjem djeci i mladima se omogućavaju preduvjeti za učinkovito stvaranje i održavanje odnosa s drugim ljudima te učinkovito rješavanje problema što posredno vodi do većeg osjećaja kompetentnosti i uspješnosti te time i do boljeg školskog uspjeha.