GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
U našoj školi smo u utorak, 21. 9. 2021. g. ugostili poznatu učiteljicu i predavačicu Nikolinu Matovina Hajduk koja je održala predavanje pod nazivom Što će oblikovati poučavanje i učenje – obrazovni smjerovi i izazovi.
Gošća predavačica Nikolina Matovina Hajduk, mag-prim.educ na vrlo zanimljiv i edukativan način učiteljima naše škole govorila o vještinama potrebnim za današnje poučavanje, osjećaju samoefikasnosti, diferenciranom učenju, samovrednovanju i planiranju razvoja, te kompetencijama učitelja 21. stoljeća. Obzirom da predavačica dolazi iz nastavnog procesa, znalački je ukazala na sve manjkavosti sustava, ali i na veliku i važnu ulogu učitelja, izazove na koje oni nailaze i koji ih osnažuju, na dodanu vrijednost koju ima svaki učitelj, na potrebu osobnog napredovanja i potrebu izlaska iz rutina koje ne rezultiraju produktivnošću.
U našoj školi smo u utorak, 21. 9. 2021. g. ugostili poznatu učiteljicu i predavačicu Nikolinu Matovina Hajduk koja je održala predavanje pod nazivom Što će oblikovati poučavanje i učenje – obrazovni smjerovi i izazovi.
Gošća predavačica Nikolina Matovina Hajduk, mag-prim.educ na vrlo zanimljiv i edukativan način učiteljima naše škole govorila o vještinama potrebnim za današnje poučavanje, osjećaju samoefikasnosti, diferenciranom učenju, samovrednovanju i planiranju razvoja, te kompetencijama učitelja 21. stoljeća. Obzirom da predavačica dolazi iz nastavnog procesa, znalački je ukazala na sve manjkavosti sustava, ali i na veliku i važnu ulogu učitelja, izazove na koje oni nailaze i koji ih osnažuju, na dodanu vrijednost koju ima svaki učitelj, na potrebu osobnog napredovanja i potrebu izlaska iz rutina koje ne rezultiraju produktivnošću.