GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
U želji da zajedničkim djelovanjem i edukacijom budućih generacija pružimo temelj pozitivnih ekoloških promjena na otoku Hvaru osmišljen je projekt izrade i upotrebe EM-1 efektivnih mikroorganizama na otoku Hvaru. Ovaj projekt obuhvaća aktivnosti izrade glinenih EM-1 kugli koje svojom razgradnjom na morskom dnu pospješuju sastav prisutnih mikroorganizama u moru.
Kugle u svom procesu fermentacije na morskom dnu razgrađuju nataloženi materijal te kao nusprodukt stvaraju hranu koju fitoplankton koristi u stvaranju kisika. Razgradnjom nataloženog materijala na morskom dnu povećava se kakvoća mora a povećanjem količine kisika dolazi do obogaćivanja samog života podmorja. U svrhu testiranja uspješnosti projekta na zadanim lokacijama provest će se analiza uzorka sedimenta prije akcije bacanja i po isteku roka od šest mjeseci. 29. rujna je u našoj školi proveden prvi dio projekta koji nosi naziv "Bio kugle: projekt za budućnost hvarskog podmorja" u sklopu kojeg su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda zajedno sa svojim učiteljima i stručnim suradnicima. Zajedničkim snagama OŠ Hvar iuzradila je blizu 5.000 bio kugli koje su sada na sušenju i čekaju realizaciju drugog dijela projekta, a to je bacanje kugli u more čemu se učenici posebni raduju.
U želji da zajedničkim djelovanjem i edukacijom budućih generacija pružimo temelj pozitivnih ekoloških promjena na otoku Hvaru osmišljen je projekt izrade i upotrebe EM-1 efektivnih mikroorganizama na otoku Hvaru. Ovaj projekt obuhvaća aktivnosti izrade glinenih EM-1 kugli koje svojom razgradnjom na morskom dnu pospješuju sastav prisutnih mikroorganizama u moru.
Kugle u svom procesu fermentacije na morskom dnu razgrađuju nataloženi materijal te kao nusprodukt stvaraju hranu koju fitoplankton koristi u stvaranju kisika. Razgradnjom nataloženog materijala na morskom dnu povećava se kakvoća mora a povećanjem količine kisika dolazi do obogaćivanja samog života podmorja. U svrhu testiranja uspješnosti projekta na zadanim lokacijama provest će se analiza uzorka sedimenta prije akcije bacanja i po isteku roka od šest mjeseci. 29. rujna je u našoj školi proveden prvi dio projekta koji nosi naziv "Bio kugle: projekt za budućnost hvarskog podmorja" u sklopu kojeg su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda zajedno sa svojim učiteljima i stručnim suradnicima. Zajedničkim snagama OŠ Hvar iuzradila je blizu 5.000 bio kugli koje su sada na sušenju i čekaju realizaciju drugog dijela projekta, a to je bacanje kugli u more čemu se učenici posebni raduju.