GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Naš prvi Erasmus+ projekt Unesco Passport uspješno smo priveli svome kraju. Premda nas je u zadnjoj fazi realizacije omela pandemija korona virusom, uspjeli smo ostvariti i zadnju mobilnost u virtualnom okruženju. Ocjena kvalitete realizacije projekta ocijenjena je s visokih 95 bodova od mogućih 100! Ova nas procjena posebno raduje, jer smo se prilikom prve prijave na Erasmus+ projekte odmah opredijelili na ulogu koordinatora projekta koja je puno odgovornija i zahtijevnija od uloge partnera u projektu. Škole inače prvo krenu s partnerskim odnosom, a tek onda se okušavaju u ulozi koordinatora čija je uloga osmisliti cijeli projekt i prijaviti ga. No, mi smo procijenili da imamo kapaciteta za provedbu projekta u ulozi koordinatora i to se sada pokazalo točnim.
Zahvajujemo svim učiteljima, učenicima i roditeljima koji su sudjelovali u ovom projektu i na taj način omogućili njegovu uspješnu provedbu.
Posebna zahvala kordinatorici projekta, prof. Helgi Buratović, učiteljici Engleskog jezika , bez čijeg truda i zalaganja ne bi bilo ni ove razine uspješnosti.
Na kraju se još jednom moramo pohvaliti i to zbog dodijeljene oznake eTwinning kvalitete projekta uz sljedeći komentar:
"Tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene su pedagoške inovacije. Projekt je integriran u kurikulum. Suradnja i komunikacija među partnerskim školama kvalitetno je ostvarena putem videokonferencija, emaila, foruma i TwinSpacea. Tijekom provedbe projekta korišten je veći broj web alata koji koriste učenici te ih se pohvaljuje za dokumentiranje u TwinSpaceu i službenim web stranicama. Diseminacija je provedena na web stranici škole te drugim službenim web stranicama, obrazovnim portalima, lokalnim novinama i društvenim mrežama. Evaluacija projekta kvalitetno je provedena i vidljiva na TwinSpaceu te postoji usporedba rezultata s početka i kraja projekta."
Naš prvi Erasmus+ projekt Unesco Passport uspješno smo priveli svome kraju. Premda nas je u zadnjoj fazi realizacije omela pandemija korona virusom, uspjeli smo ostvariti i zadnju mobilnost u virtualnom okruženju. Ocjena kvalitete realizacije projekta ocijenjena je s visokih 95 bodova od mogućih 100! Ova nas procjena posebno raduje, jer smo se prilikom prve prijave na Erasmus+ projekte odmah opredijelili na ulogu koordinatora projekta koja je puno odgovornija i zahtijevnija od uloge partnera u projektu. Škole inače prvo krenu s partnerskim odnosom, a tek onda se okušavaju u ulozi koordinatora čija je uloga osmisliti cijeli projekt i prijaviti ga. No, mi smo procijenili da imamo kapaciteta za provedbu projekta u ulozi koordinatora i to se sada pokazalo točnim.
Zahvajujemo svim učiteljima, učenicima i roditeljima koji su sudjelovali u ovom projektu i na taj način omogućili njegovu uspješnu provedbu.
Posebna zahvala kordinatorici projekta, prof. Helgi Buratović, učiteljici Engleskog jezika , bez čijeg truda i zalaganja ne bi bilo ni ove razine uspješnosti.
Na kraju se još jednom moramo pohvaliti i to zbog dodijeljene oznake eTwinning kvalitete projekta uz sljedeći komentar:
"Tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene su pedagoške inovacije. Projekt je integriran u kurikulum. Suradnja i komunikacija među partnerskim školama kvalitetno je ostvarena putem videokonferencija, emaila, foruma i TwinSpacea. Tijekom provedbe projekta korišten je veći broj web alata koji koriste učenici te ih se pohvaljuje za dokumentiranje u TwinSpaceu i službenim web stranicama. Diseminacija je provedena na web stranici škole te drugim službenim web stranicama, obrazovnim portalima, lokalnim novinama i društvenim mrežama. Evaluacija projekta kvalitetno je provedena i vidljiva na TwinSpaceu te postoji usporedba rezultata s početka i kraja projekta."