GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
U srijedu, 11.05.2022. budući prvašići s odgojiteljicom Ivanom Vidošević posjetili su školu. Zajedno s logopedinjom i pedagoginjom djeca su prvo posjetila učenike prvih razreda kako bi vidjela svoju buduću učionicu, a zatim i učenike četvrtih razreda u kojem su djecu dočekale buduće učiteljice Lea Bojanić i Zrinka Zokić
Učenici 4a. razreda i budući prvaši zajedno su zapjevali pjesmu „Kad si sretan“. Učenici 4b. razreda pročitali su im priču „ Dorine naočale“ u kojoj se govori kako je lijepo biti različit i kako različitosti među nama trebamo prihvaćati.
Na kraju druženja, budući su prvašići uz pomoć svojih velikih prijatelja imali priliku izraditi svoje „naočale za čitanje“. Tako je svaki prvašić dobio „naočale za čitanje“ koje će im sigurno dogodine poslužiti za vježbanje čitanja.
U srijedu, 11.05.2022. budući prvašići s odgojiteljicom Ivanom Vidošević posjetili su školu. Zajedno s logopedinjom i pedagoginjom djeca su prvo posjetila učenike prvih razreda kako bi vidjela svoju buduću učionicu, a zatim i učenike četvrtih razreda u kojem su djecu dočekale buduće učiteljice Lea Bojanić i Zrinka Zokić
Učenici 4a. razreda i budući prvaši zajedno su zapjevali pjesmu „Kad si sretan“. Učenici 4b. razreda pročitali su im priču „ Dorine naočale“ u kojoj se govori kako je lijepo biti različit i kako različitosti među nama trebamo prihvaćati.
Na kraju druženja, budući su prvašići uz pomoć svojih velikih prijatelja imali priliku izraditi svoje „naočale za čitanje“. Tako je svaki prvašić dobio „naočale za čitanje“ koje će im sigurno dogodine poslužiti za vježbanje čitanja.