
GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
| « Studeni 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
.jpg)
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"

"Razredni e-časopis"
![]()

.jpeg)
Budući da je u ranoj razvojnoj fazi djece moguće oblikovati njihove prehrambene navike s ciljem trajnog povećanja udjela meda u njihovoj prehrani, u prvim razredima osnovnih škola se od 2018.g. provodi program „Školski medni dan“. U okviru provođenja Programa, učenicima prvih razreda se dijeli boca meda domaćeg proizvođača, brošura iz koje na zabavan i zanimljiv način mogu doznati o važnosti i značaju meda u prehrani, a tijekom nastavnog sata učenicima se prikazuje i prezentacija „Priče sa cvjetne livade“ iz koje mogu doznati o životu pčela i načinu na koji one proizvode med.

.jpeg)
Budući da je u ranoj razvojnoj fazi djece moguće oblikovati njihove prehrambene navike s ciljem trajnog povećanja udjela meda u njihovoj prehrani, u prvim razredima osnovnih škola se od 2018.g. provodi program „Školski medni dan“. U okviru provođenja Programa, učenicima prvih razreda se dijeli boca meda domaćeg proizvođača, brošura iz koje na zabavan i zanimljiv način mogu doznati o važnosti i značaju meda u prehrani, a tijekom nastavnog sata učenicima se prikazuje i prezentacija „Priče sa cvjetne livade“ iz koje mogu doznati o životu pčela i načinu na koji one proizvode med.
