GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Pavla Jurić,prof. pedagogije i Natalija Šćepanović,prof. defektologije provele su tri dana na Erasmus+Job shadowing programu na Cipru u gradu Paphosu, u okviru projekta KA 122 Poduzetništvo-zalog budućnosti.
„Job shadowing” je stručno usavršavanje učitelja i stručnih suradnika na način da promatraju i prate rad kolege iz neke europske škole. Učitelj prati svakodnevni posao, radno okruženje, metode i načine rada u praksi.
Stručni posjet organiziran je u suradnji s “Rivensco Consulting”, nevladinom organizacijom, u čijem je djelokrugu rada promocija i provedba Erasmus+ projekata .
Obzirom da ciparski obrazovni sustav slovi za jedan od najboljih i najučinkovitijih europskih obrazovnih sustava, cilj je bio saznati što više informacija te primjera dobre prakse kroz posjete lokalnim školama, za što se pobrinula gospođa Demetra Panaretou iz “Rivensco Consultinga”.
Učiteljice su posjetile osnovnu i nižu srednju školu u centru Paphosa te prisustvovale nastavnim satima i razgovarale s učiteljicama u osnovnoj školi.
Djeca na Cipru u školu kreću sa šest godina. Osnovna i srednja škola traju po šest godina s tim da je niža srednja škola, od 12. do 15. godine života, obavezna, a viša, od 15. do 18., neobavezna.
Učenici u osnovnoj školi borave od 7.45-13.05 s tri pauze. Nastavni sat traje 40 minuta, a maksimalan broj učenika u razredu je 25. U osnovnoj školi brojčanih ocjena nema, ali učenici i roditelji su svjesni činjenice da se u nižoj srednjoj školi pišu nacionalni ispiti i to, od ove školske godine, čak dva puta. Učionice su opremljene pametnim panelima i školskim pločama, a učenici imaju tiskane udžbenike iz svih predmeta. Nastavni proces odvija se na skoro identičan način kao i kod nas, a učitelji koriste različite metode i pristupe u radu.
Učenici u osnovnoj školi imaju 12 sati grčkog (materinskog) jezika na tjedan, što je vrlo pozitivno i pohvalno. Za usporedbu, učenici u Hrvatskoj imaju 5 sati materinskog jezika tjedno, a od 7. razreda 4 sata. Po riječima učiteljica, problema s disciplinom skoro da i nema, obzirom se radi o učenicima do 12 godina. Suradnja s roditeljima je vrlo dobra, a tomu doprinosi i činjenica da nema brojčanog ocjenjivanja. Kod učenika se razvijaju radne navike i odgovornost prema radu što, u konačnici, rezultira usvojenošću gradiva i dobrim uspjehom.
Ovo je svakako bilo jedno novo i zanimljivo iskustvo upoznavanja ciparske kulture i obrazovnog sustava.
Pavla Jurić,prof. pedagogije i Natalija Šćepanović,prof. defektologije provele su tri dana na Erasmus+Job shadowing programu na Cipru u gradu Paphosu, u okviru projekta KA 122 Poduzetništvo-zalog budućnosti.
„Job shadowing” je stručno usavršavanje učitelja i stručnih suradnika na način da promatraju i prate rad kolege iz neke europske škole. Učitelj prati svakodnevni posao, radno okruženje, metode i načine rada u praksi.
Stručni posjet organiziran je u suradnji s “Rivensco Consulting”, nevladinom organizacijom, u čijem je djelokrugu rada promocija i provedba Erasmus+ projekata .
Obzirom da ciparski obrazovni sustav slovi za jedan od najboljih i najučinkovitijih europskih obrazovnih sustava, cilj je bio saznati što više informacija te primjera dobre prakse kroz posjete lokalnim školama, za što se pobrinula gospođa Demetra Panaretou iz “Rivensco Consultinga”.
Učiteljice su posjetile osnovnu i nižu srednju školu u centru Paphosa te prisustvovale nastavnim satima i razgovarale s učiteljicama u osnovnoj školi.
Djeca na Cipru u školu kreću sa šest godina. Osnovna i srednja škola traju po šest godina s tim da je niža srednja škola, od 12. do 15. godine života, obavezna, a viša, od 15. do 18., neobavezna.
Učenici u osnovnoj školi borave od 7.45-13.05 s tri pauze. Nastavni sat traje 40 minuta, a maksimalan broj učenika u razredu je 25. U osnovnoj školi brojčanih ocjena nema, ali učenici i roditelji su svjesni činjenice da se u nižoj srednjoj školi pišu nacionalni ispiti i to, od ove školske godine, čak dva puta. Učionice su opremljene pametnim panelima i školskim pločama, a učenici imaju tiskane udžbenike iz svih predmeta. Nastavni proces odvija se na skoro identičan način kao i kod nas, a učitelji koriste različite metode i pristupe u radu.
Učenici u osnovnoj školi imaju 12 sati grčkog (materinskog) jezika na tjedan, što je vrlo pozitivno i pohvalno. Za usporedbu, učenici u Hrvatskoj imaju 5 sati materinskog jezika tjedno, a od 7. razreda 4 sata. Po riječima učiteljica, problema s disciplinom skoro da i nema, obzirom se radi o učenicima do 12 godina. Suradnja s roditeljima je vrlo dobra, a tomu doprinosi i činjenica da nema brojčanog ocjenjivanja. Kod učenika se razvijaju radne navike i odgovornost prema radu što, u konačnici, rezultira usvojenošću gradiva i dobrim uspjehom.
Ovo je svakako bilo jedno novo i zanimljivo iskustvo upoznavanja ciparske kulture i obrazovnog sustava.