GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Budući da se Dan protiv vršnjačkog nasilja obilježava krajem veljače, i ove godine, radionice i predavanja u našoj školi održali smo tijekom mjeseca veljače.
U prvim i drugim razredima pedagoginja je održala prezentaciju „Vršnjačko nasilje“ gdje su učenici imali priliku putem slika, kratkih videa i pjesme naučiti razliku između sukoba i nasilja te uvidjeti kako je važno pružiti podršku i pravilno reagirati u takvim situacijama. Prvaši su izradili svoje HEROJE NENASILJA.
U trećim razredima logopedinja je održala predavanje o nasilju te provela radionicu „Crno janje“ koja ukazuje na problem izoliranja pojedinca iz društva. Učenici su pisali poruke podrške i zanimljivo dovršili priču o crnom janjetu.
U četvrtim razredima pedagoginja je također održala prezentaciju „Vršnjačko nasilje“ koja govori o razlici sukoba i nasilja, o vrstama nasilja. Učenici su radili u grupama, odgovarali na pitanja te rješavali problemske situacije.
U petim razredima pedagoginja je održala prezentaciju „Stop nasilju“ gdje su učenici imali priliku iznijeti svoja osobna iskustva koja su najviše bila vezana za nasilje putem društvenih mreža.
U šestim razredima prezentaciju Dan ružičastih majica - nacionalni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja održala je knjižničarka. Uz #StopNasilje i poruke budi: prijatelj, zaštitnik, branitelj, spasitelj... učenici su osmisliti i nacrtali svoje #SuperherojeNEnasilja. Njihovi superheroji nas štite iz školske knjižnice uz pjesme i poruke koje su učenici također osmislili.
Učenici sedmih razreda obilježili su Dan borbe protiv vršnjačkog nasilja kroz rasprave pod vodstvom knjižničarke. Raspravljali su na temu Treba li strože kažnjavati nasilnike? i zaključili kako su postojeće predviđene zakonske kazne za počinitelje nasilja nedovoljne, bilo da se radi o odraslim osobama ili o maloljetnicima. Tako su predložili strože kazne koje bi po njihovom mišljenju bile efikasnije ili društveno korisni rad kao alternativu kaznama. U drugoj temi o kojoj su raspravljali Reci NE cyberbullyingu - što djeca mogu učiniti, a što odrasli?, elektroničkom nasilju pristupili su iz dvije točke gledišta. Naglasili su važnost odraslih i njihove odgovornosti u borbi protiv nasilja, kao i njihove odgovornosti u zaštiti djece i stjecanju njihova povjerenja. Djeca također moraju preuzeti svoj dio odgovornosti, ali prije svega širiti ljubav a ne nasilje poručuju sedmaši!
NASILJE NIJE HRABROST, NASILJE KUKAVIČLUK JE…
NE, NE ZA NASILJE!
Budući da se Dan protiv vršnjačkog nasilja obilježava krajem veljače, i ove godine, radionice i predavanja u našoj školi održali smo tijekom mjeseca veljače.
U prvim i drugim razredima pedagoginja je održala prezentaciju „Vršnjačko nasilje“ gdje su učenici imali priliku putem slika, kratkih videa i pjesme naučiti razliku između sukoba i nasilja te uvidjeti kako je važno pružiti podršku i pravilno reagirati u takvim situacijama. Prvaši su izradili svoje HEROJE NENASILJA.
U trećim razredima logopedinja je održala predavanje o nasilju te provela radionicu „Crno janje“ koja ukazuje na problem izoliranja pojedinca iz društva. Učenici su pisali poruke podrške i zanimljivo dovršili priču o crnom janjetu.
U četvrtim razredima pedagoginja je također održala prezentaciju „Vršnjačko nasilje“ koja govori o razlici sukoba i nasilja, o vrstama nasilja. Učenici su radili u grupama, odgovarali na pitanja te rješavali problemske situacije.
U petim razredima pedagoginja je održala prezentaciju „Stop nasilju“ gdje su učenici imali priliku iznijeti svoja osobna iskustva koja su najviše bila vezana za nasilje putem društvenih mreža.
U šestim razredima prezentaciju Dan ružičastih majica - nacionalni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja održala je knjižničarka. Uz #StopNasilje i poruke budi: prijatelj, zaštitnik, branitelj, spasitelj... učenici su osmisliti i nacrtali svoje #SuperherojeNEnasilja. Njihovi superheroji nas štite iz školske knjižnice uz pjesme i poruke koje su učenici također osmislili.
Učenici sedmih razreda obilježili su Dan borbe protiv vršnjačkog nasilja kroz rasprave pod vodstvom knjižničarke. Raspravljali su na temu Treba li strože kažnjavati nasilnike? i zaključili kako su postojeće predviđene zakonske kazne za počinitelje nasilja nedovoljne, bilo da se radi o odraslim osobama ili o maloljetnicima. Tako su predložili strože kazne koje bi po njihovom mišljenju bile efikasnije ili društveno korisni rad kao alternativu kaznama. U drugoj temi o kojoj su raspravljali Reci NE cyberbullyingu - što djeca mogu učiniti, a što odrasli?, elektroničkom nasilju pristupili su iz dvije točke gledišta. Naglasili su važnost odraslih i njihove odgovornosti u borbi protiv nasilja, kao i njihove odgovornosti u zaštiti djece i stjecanju njihova povjerenja. Djeca također moraju preuzeti svoj dio odgovornosti, ali prije svega širiti ljubav a ne nasilje poručuju sedmaši!
NASILJE NIJE HRABROST, NASILJE KUKAVIČLUK JE…
NE, NE ZA NASILJE!