GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Učenici osmih razreda Ivana, Lana, Mia, Lara, Borna i Ivan su, u pratnji učiteljica Helge Buratović, koordinatorice Erasmus projekata, Natalije Šćepanović i Veronike Vidović, od 26. ožujka do 1. travnja, boravili u Mađarskoj, u gradu Pomazu, na petoj mobilnosti u okviru realizacije Erasmus + projekta "EUR'HOP". Tamo su, zajedno sa učenicima iz drugih partnerskih zemalja (Francuska, Rumunjska, Turska, Mađarska i Španjolska ), sudjelovali u plesnim i drugim, raznim aktivnostima vezanim za temu koja je u projektu dodijeljena Mađarskoj, a glasi "Freedom".
Dobro raspoloženi i s novim, svježim i pozitivnim iskustvima, učenici i učitelji vratili su se u subotu u naš lijepi Hvar.
Učenici osmih razreda Ivana, Lana, Mia, Lara, Borna i Ivan su, u pratnji učiteljica Helge Buratović, koordinatorice Erasmus projekata, Natalije Šćepanović i Veronike Vidović, od 26. ožujka do 1. travnja, boravili u Mađarskoj, u gradu Pomazu, na petoj mobilnosti u okviru realizacije Erasmus + projekta "EUR'HOP". Tamo su, zajedno sa učenicima iz drugih partnerskih zemalja (Francuska, Rumunjska, Turska, Mađarska i Španjolska ), sudjelovali u plesnim i drugim, raznim aktivnostima vezanim za temu koja je u projektu dodijeljena Mađarskoj, a glasi "Freedom".
Dobro raspoloženi i s novim, svježim i pozitivnim iskustvima, učenici i učitelji vratili su se u subotu u naš lijepi Hvar.