GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Učenici 1.a zajedno sa svojom učiteljicom Leom Bojanić posjetili su školsku knjižnicu te im je knjižničarka predstavila zanimljivu priču o medi Grizlijanu koji je jako volio jesti jaja autorice Ane Đokić pod naslovom "Nemaš pojma Grizlijane". Priča je to o simpatičnom medvjediću koji je po cijele dane ljenčario, pa je njegova mama zaključila da je već dovoljno velik da počne sam sebi pronalaziti hranu. Ali, medo Grizlijan nije znao otkuda početi, zbunio se i ... tu počinju njegove nevolje i avanture. Nakon što je knjižničarka vođenim čitanje pročitala priču učenici su prolistali slikovnicu i rješavali kreativne zadatke kojima su provjerili znanje. Na samom kraju učenici su obojali medu Grizlijana i crteže ukrasili događajima i likovima iz priče.
Učenici 1.a zajedno sa svojom učiteljicom Leom Bojanić posjetili su školsku knjižnicu te im je knjižničarka predstavila zanimljivu priču o medi Grizlijanu koji je jako volio jesti jaja autorice Ane Đokić pod naslovom "Nemaš pojma Grizlijane". Priča je to o simpatičnom medvjediću koji je po cijele dane ljenčario, pa je njegova mama zaključila da je već dovoljno velik da počne sam sebi pronalaziti hranu. Ali, medo Grizlijan nije znao otkuda početi, zbunio se i ... tu počinju njegove nevolje i avanture. Nakon što je knjižničarka vođenim čitanje pročitala priču učenici su prolistali slikovnicu i rješavali kreativne zadatke kojima su provjerili znanje. Na samom kraju učenici su obojali medu Grizlijana i crteže ukrasili događajima i likovima iz priče.