GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
13. i 14. lipnja naša škola bila je domaćin edukativnog programa „Vidi i klikni“. Program provodi Hrvatsko autoklub, a voditeljice radionica bile su djelatnice HAK-a Sandra Gračanin i Andrijana Šimunec. U programu su sudjelovali polaznici predškolci DV „Vanđela Božitković“, a iz naše škole učenci prvog razreda te učenici posebnog razrednog odjeljenja. Cilj ovog programa je kroz praksu i igru polaznike educirati o prometnoj sigurnosti i pravilima ponašanja u prometu. U školskoj dvorani polaznici su kroz pokazivanje, simulaciju, vježbu i osobno iskustvo prepoznali opasnosti i ispravno ponašanje u prometu. Učenjem kroz činjenje, što je i cilj ovog programa polaznici su stekli znanja i iskustva za buduće sigurno sudjelovanje u prometu i utjecaj na eventualna pogrešna ponašanja svojih roditelja. Na kraju programa sudionici su dobili edukativnu igru „Igraj se i uči“. To je igra koja je slična igri Monopoly sa temom prometa, a isprobali su je učenici V.b razreda naše škole. Organizator ovih radionica bila je učiteljica tehničke kulture i fizike Katija Barbić. Kako je bilo na radionicama i igri u V.b razredu pogledajte na poveznicama.
13. i 14. lipnja naša škola bila je domaćin edukativnog programa „Vidi i klikni“. Program provodi Hrvatsko autoklub, a voditeljice radionica bile su djelatnice HAK-a Sandra Gračanin i Andrijana Šimunec. U programu su sudjelovali polaznici predškolci DV „Vanđela Božitković“, a iz naše škole učenci prvog razreda te učenici posebnog razrednog odjeljenja. Cilj ovog programa je kroz praksu i igru polaznike educirati o prometnoj sigurnosti i pravilima ponašanja u prometu. U školskoj dvorani polaznici su kroz pokazivanje, simulaciju, vježbu i osobno iskustvo prepoznali opasnosti i ispravno ponašanje u prometu. Učenjem kroz činjenje, što je i cilj ovog programa polaznici su stekli znanja i iskustva za buduće sigurno sudjelovanje u prometu i utjecaj na eventualna pogrešna ponašanja svojih roditelja. Na kraju programa sudionici su dobili edukativnu igru „Igraj se i uči“. To je igra koja je slična igri Monopoly sa temom prometa, a isprobali su je učenici V.b razreda naše škole. Organizator ovih radionica bila je učiteljica tehničke kulture i fizike Katija Barbić. Kako je bilo na radionicama i igri u V.b razredu pogledajte na poveznicama.