GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
I ove godine OŠ Hvar se uključila u obilježavanju Mjeseca borbe protiv ovisnosti. Ovogodišnja tema bila je „ FACEBOOK“.
Peti razredi obradili su temu „Marihuana“, šesti „Ovisnička priča“, sedmi „Alkoholizam“.
Učenice Zoa Abdulmar, Hanna Claudius Brakus i Melisa Bašić prezentaciju su prikazale na satovima razredne zajednice (4. -8. razreda) te upoznale učenike s poviješću Facebooka, dobrim i lošim stranama, ovisnošću o Facebooku i posljedicama te ovisnosti. U okviru Mjeseca borbe protiv ovisnosti stručni tim škole proveo je anketu o učeničkim navikama korištenja Facebooka koja je pokazala da većina naših učenika provodi puno vremena na Facebooku, prihvaćaju i nepoznate „prijatelje“ te je manji broj doživio, ali i vršio nasilje preko Facebooka. U radioničkom dijelu prezentacije učenici su sudjelovali u kvizu znanja i svojim su odgovorima pokazali koliko su bili pažljivi tijekom prezentacije. Simbolične nagrade uručene su paru s najvećim brojem bodova.
Na kraju, naše cure su stripom prikazale kako najbolje i najkvalitetnije provoditi svoje slobodno vrijeme i kako se ponašati na Internetu.
Kroz evaluacijski listić su istaknuli da je tema bila zanimljiva, poučna i korisna, a najzanimljiviji dio prezentacije bili su strip i anketa.
I naša poruka i moto za kraj je „NE FACEBOOK NEGO BOOK“.
I ove godine OŠ Hvar se uključila u obilježavanju Mjeseca borbe protiv ovisnosti. Ovogodišnja tema bila je „ FACEBOOK“.
Peti razredi obradili su temu „Marihuana“, šesti „Ovisnička priča“, sedmi „Alkoholizam“.
Učenice Zoa Abdulmar, Hanna Claudius Brakus i Melisa Bašić prezentaciju su prikazale na satovima razredne zajednice (4. -8. razreda) te upoznale učenike s poviješću Facebooka, dobrim i lošim stranama, ovisnošću o Facebooku i posljedicama te ovisnosti. U okviru Mjeseca borbe protiv ovisnosti stručni tim škole proveo je anketu o učeničkim navikama korištenja Facebooka koja je pokazala da većina naših učenika provodi puno vremena na Facebooku, prihvaćaju i nepoznate „prijatelje“ te je manji broj doživio, ali i vršio nasilje preko Facebooka. U radioničkom dijelu prezentacije učenici su sudjelovali u kvizu znanja i svojim su odgovorima pokazali koliko su bili pažljivi tijekom prezentacije. Simbolične nagrade uručene su paru s najvećim brojem bodova.
Na kraju, naše cure su stripom prikazale kako najbolje i najkvalitetnije provoditi svoje slobodno vrijeme i kako se ponašati na Internetu.
Kroz evaluacijski listić su istaknuli da je tema bila zanimljiva, poučna i korisna, a najzanimljiviji dio prezentacije bili su strip i anketa.
I naša poruka i moto za kraj je „NE FACEBOOK NEGO BOOK“.