GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Učenici 4. i 8. razreda prisustvovali su slušanju radioigre koja se u sklopu festivala radiodrame Prix Marulić održala u prostorijama Gradske knjižnice.
Učenici 4. razreda su zajedno s učiteljicama Ines Buzolić i Ivanom Visković slušali radioigru "Ticalova putovanja", nastalu prema dramskom tekstu Zorana Pongrašića.
Osmaši su slušali radiogru "Imaš Fejs?", dramatiziranu i snimljenu prema istoimenom nagrađivanom romanu Jasminke Tihi-Stepanić. Radioigra na mladima pristupačan način približava tipične probleme (zaljubljivanje, odnos s roditeljima), uz temu zaštite i anonimnosti na internetu. Predstavljači NIves Madunić Barišić (dramaturginja) i ton majstor Tomislav Šamec objasnili su učenicima kako nastaje radio-drama, od podjele uloga, preko snimanja do konačne montaže i realizacije.
Nadamo se da će i dalje biti ovako zanimljivih događanja za naše učenike.
Učenici 4. i 8. razreda prisustvovali su slušanju radioigre koja se u sklopu festivala radiodrame Prix Marulić održala u prostorijama Gradske knjižnice.
Učenici 4. razreda su zajedno s učiteljicama Ines Buzolić i Ivanom Visković slušali radioigru "Ticalova putovanja", nastalu prema dramskom tekstu Zorana Pongrašića.
Osmaši su slušali radiogru "Imaš Fejs?", dramatiziranu i snimljenu prema istoimenom nagrađivanom romanu Jasminke Tihi-Stepanić. Radioigra na mladima pristupačan način približava tipične probleme (zaljubljivanje, odnos s roditeljima), uz temu zaštite i anonimnosti na internetu. Predstavljači NIves Madunić Barišić (dramaturginja) i ton majstor Tomislav Šamec objasnili su učenicima kako nastaje radio-drama, od podjele uloga, preko snimanja do konačne montaže i realizacije.
Nadamo se da će i dalje biti ovako zanimljivih događanja za naše učenike.