GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Učiteljice prvih razreda su zajedno s pedagogicom i pripravnicom održale roditeljski sastanak. Glavni naglasak je bio na savjetima za dobar početak škole, zajedno s radionicom na temu „Naša očekivanja“, u kojoj su roditelji bili podijeljeni u tri grupe (svaka grupa je pisala svoja očekivanja od škole. učiteljice i djeteta). U prvom dijelu power point izlaganja istaknuta je važnost roditeljske podrške i suradnje škole i roditelja, a u drugom dijelu roditelji su savjetovani kako se pravilno odnositi prema domaćoj zadaći. Sastanak je završio porukom: Svojoj djeci možete dati samo dva trajna nasljeđa – jedno su korijeni, a drugo su krila.
Učiteljice prvih razreda su zajedno s pedagogicom i pripravnicom održale roditeljski sastanak. Glavni naglasak je bio na savjetima za dobar početak škole, zajedno s radionicom na temu „Naša očekivanja“, u kojoj su roditelji bili podijeljeni u tri grupe (svaka grupa je pisala svoja očekivanja od škole. učiteljice i djeteta). U prvom dijelu power point izlaganja istaknuta je važnost roditeljske podrške i suradnje škole i roditelja, a u drugom dijelu roditelji su savjetovani kako se pravilno odnositi prema domaćoj zadaći. Sastanak je završio porukom: Svojoj djeci možete dati samo dva trajna nasljeđa – jedno su korijeni, a drugo su krila.