GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
S petim razredima odrađena je radionica pod nazivom „Stablo želja“ koju su održale pedagogica i pripravnica. Radionica se sastojala od tri dijela. U prvom dijelu učenicima je pročitana vesela pjesmica o željama, zatim su oni pisali svoje želje – prvo vezane za sebe osobno, potom za svoju obitelj i za školu. Radionica je završila klupkom dobrim želja, u kojem su učenici bacajući vunu i praveći zajedničku mrežu željeli jedni drugima lijepe želje. Kako je to izgledalo, pogledajte u fotogaleriji. Cilj radionice je uspostavljanje pozitivne komunikacije među razredom, prihvaćanje drugog i drugačijeg.
S petim razredima odrađena je radionica pod nazivom „Stablo želja“ koju su održale pedagogica i pripravnica. Radionica se sastojala od tri dijela. U prvom dijelu učenicima je pročitana vesela pjesmica o željama, zatim su oni pisali svoje želje – prvo vezane za sebe osobno, potom za svoju obitelj i za školu. Radionica je završila klupkom dobrim želja, u kojem su učenici bacajući vunu i praveći zajedničku mrežu željeli jedni drugima lijepe želje. Kako je to izgledalo, pogledajte u fotogaleriji. Cilj radionice je uspostavljanje pozitivne komunikacije među razredom, prihvaćanje drugog i drugačijeg.