
GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
| « Studeni 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
.jpg)
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"

"Razredni e-časopis"
![]()

S učenicima sedmih i petih razreda pedagogica i pripravnica su odradile radionicu na temu prijateljstva. Nakon kratke priče i razgovora o važnosti prijateljstva, učenici su pisali osobine dobrog prijatelja od čega su izradili sunce. Uslijedio je grupni rad u kojem su učenici zajedno rješavali zadane probleme u obliku kratke priče te su morali pomoći likovima iz priče – staviti se na njihovo mjesto ili njihovih prijatelja. Cilj radionice bio je razviti empatiju, pozitivnu razrednu klimu, podsjetiti učenike kakvo bogatstvo je imati prijatelja. Radionica je završila grupnim radom u kojem su učenici pisali recepte za prijateljstvo.
S učenicima sedmih i petih razreda pedagogica i pripravnica su odradile radionicu na temu prijateljstva. Nakon kratke priče i razgovora o važnosti prijateljstva, učenici su pisali osobine dobrog prijatelja od čega su izradili sunce. Uslijedio je grupni rad u kojem su učenici zajedno rješavali zadane probleme u obliku kratke priče te su morali pomoći likovima iz priče – staviti se na njihovo mjesto ili njihovih prijatelja. Cilj radionice bio je razviti empatiju, pozitivnu razrednu klimu, podsjetiti učenike kakvo bogatstvo je imati prijatelja. Radionica je završila grupnim radom u kojem su učenici pisali recepte za prijateljstvo.