GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
"GLUHOĆA ODVAJA ČOVJEKA OD ČOVJEKA"
Svjetski dan gluhih obilježava se svake godine posljednji tjedan u rujnu. U drugim, trećim i četvrtim razredima logopedinja Lukrecija Lovrinčević i knjižničarka Katarina Radojković održale su radionicu kako bi učenici osvijestili probleme i poteškoće s kojima se susreću gluhi i nagluhi u svakodnevnom životu. U prvom dijelu radionice saznali su da je hrvatski znakovni jezik najrašireniji oblik komunikacije među gluhima. Ne izvodi se samo rukama, već uključuje i držanje tijela i glave te izraze lica. Nakon što su učenici pogledali crtani film za gluhe, uslijedio je dio radionice koji im je bio najdraži. Naučili su na znakovnom jeziku reći: dobar dan, hvala, kako si i volim te. Radionicu smo zaključili porukom da se gluhi ljudi ne bi osjećali usamljeno i izolirano kada bismo se potrudili naučiti njihov jezik.
"GLUHOĆA ODVAJA ČOVJEKA OD ČOVJEKA"
Svjetski dan gluhih obilježava se svake godine posljednji tjedan u rujnu. U drugim, trećim i četvrtim razredima logopedinja Lukrecija Lovrinčević i knjižničarka Katarina Radojković održale su radionicu kako bi učenici osvijestili probleme i poteškoće s kojima se susreću gluhi i nagluhi u svakodnevnom životu. U prvom dijelu radionice saznali su da je hrvatski znakovni jezik najrašireniji oblik komunikacije među gluhima. Ne izvodi se samo rukama, već uključuje i držanje tijela i glave te izraze lica. Nakon što su učenici pogledali crtani film za gluhe, uslijedio je dio radionice koji im je bio najdraži. Naučili su na znakovnom jeziku reći: dobar dan, hvala, kako si i volim te. Radionicu smo zaključili porukom da se gluhi ljudi ne bi osjećali usamljeno i izolirano kada bismo se potrudili naučiti njihov jezik.