GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Međunarodni dan zaštite životinja proglašen je 1931. na konvenciji ekologa u Firenci kako bi se potaknulo ljude na razmišljanje o tome kako se odnose prema životinjama. U našoj školi obilježili smo ga radionicom u nižim razredima koju su održale pedagoginja i knjižničarka. Učenici su pogledali edukativni film „Svi smo mi dio istoga svijeta“ koji obrađuje pet tema i potiče djecu da životinje vide kao osjećajna bića slična čovjeku, a promiče i odgovorno ponašanje prema životinjama i okolišu. O svakoj temi učenici su raspravljali, a na kraju su napisali poruke namijenjene onima koji svojim neodgovornim ponašanjem ugrožavaju životinjski svijet. Posebno iznenađenje za svoje učenike pripremila je učiteljica Katica Borak koja je ovom prigodom na sat donijela svoje dvije kornjače.
Međunarodni dan zaštite životinja proglašen je 1931. na konvenciji ekologa u Firenci kako bi se potaknulo ljude na razmišljanje o tome kako se odnose prema životinjama. U našoj školi obilježili smo ga radionicom u nižim razredima koju su održale pedagoginja i knjižničarka. Učenici su pogledali edukativni film „Svi smo mi dio istoga svijeta“ koji obrađuje pet tema i potiče djecu da životinje vide kao osjećajna bića slična čovjeku, a promiče i odgovorno ponašanje prema životinjama i okolišu. O svakoj temi učenici su raspravljali, a na kraju su napisali poruke namijenjene onima koji svojim neodgovornim ponašanjem ugrožavaju životinjski svijet. Posebno iznenađenje za svoje učenike pripremila je učiteljica Katica Borak koja je ovom prigodom na sat donijela svoje dvije kornjače.