GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Iako je internet dio svakodnevnog života naših učenika, mnogi nisu dovoljno educirani kako zaštititi svoju privatnost na društvenim mrežama. Radionicu za petaše održale su pedagodinja i logopedinja s ciljem promicanja sigurnog i odgovornog ponašanja na internetu.
U uvodnom dijelu radionice upoznale su učenike s prezentacijom na temu Facebooka i rezultatima ankete o učeničkim navikama i ponašanju na društvenim mrežama. Nakon razgovora o tome kako provode slobodno vrijeme na internetu, učenici su imali zadatak napisati koje su prednosti, nedostaci i pravila lijepog ponašanja na internetu. Njihovi odgovori nalaze se na plakatu koji je izložen u hodniku škole kako bi se i ostali učenici mogli dodatno informirati o ovoj važnoj temi.
Iako je internet dio svakodnevnog života naših učenika, mnogi nisu dovoljno educirani kako zaštititi svoju privatnost na društvenim mrežama. Radionicu za petaše održale su pedagodinja i logopedinja s ciljem promicanja sigurnog i odgovornog ponašanja na internetu.
U uvodnom dijelu radionice upoznale su učenike s prezentacijom na temu Facebooka i rezultatima ankete o učeničkim navikama i ponašanju na društvenim mrežama. Nakon razgovora o tome kako provode slobodno vrijeme na internetu, učenici su imali zadatak napisati koje su prednosti, nedostaci i pravila lijepog ponašanja na internetu. Njihovi odgovori nalaze se na plakatu koji je izložen u hodniku škole kako bi se i ostali učenici mogli dodatno informirati o ovoj važnoj temi.