GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Pravilna prehrana iznimno je važna u životu svakog djeteta zato što utječe na njegov rast i razvoj, kao i sprječavanje niza bolesti u kasnijoj životnoj dobi. Kako bi utvrdila hrane li se naši učenici u skladu sa smjernicama zdrave prehrane, pedagoginja je provela u travnju istraživanje o prehrambenim navikama učenika petih, šestih i sedmih razreda.
Podatci su prikupljeni anonimnim upitnikom koji se sastojao od 14 pitanja. Cilj upitnika bio je ispitati kako se učenici hrane, doručkuju li redovito te koje namirnice najčešće jedu kod kuće i u školi. Rezultati istraživanja pokazali su da naši učenici uglavnom imaju zadovoljavajuće prehrambene navike, hrane se raznoliko, a brzu hranu i gazirana pića konzumiraju rijetko. Veliki broj učenika ne doručkuje svaki dan, a mnogi bi trebali povećati unos voća, povrća i mliječnih proizvoda. Rezultati ankete i savjeti kako poboljšati prehrambene navike, predstavljeni su učenicima ppt prezentacijom na Satu razrednog odjela. Učenici su sa velikim zanimanjem pratili prezentaciju, postavljali pitanja i iznosili već stečena znanja o pravilnoj prehrani. Nakon prezentacije uslijedilo je zabavno natjecanje, a najbolji učenici nagrađeni su jabukama i narančama. Istraživanje je pokazalo da je učenike potrebno stalno dodatno educirati o načelima zdrave prehrane i njezinom utjecaju na zdravlje.
Pravilna prehrana iznimno je važna u životu svakog djeteta zato što utječe na njegov rast i razvoj, kao i sprječavanje niza bolesti u kasnijoj životnoj dobi. Kako bi utvrdila hrane li se naši učenici u skladu sa smjernicama zdrave prehrane, pedagoginja je provela u travnju istraživanje o prehrambenim navikama učenika petih, šestih i sedmih razreda.
Podatci su prikupljeni anonimnim upitnikom koji se sastojao od 14 pitanja. Cilj upitnika bio je ispitati kako se učenici hrane, doručkuju li redovito te koje namirnice najčešće jedu kod kuće i u školi. Rezultati istraživanja pokazali su da naši učenici uglavnom imaju zadovoljavajuće prehrambene navike, hrane se raznoliko, a brzu hranu i gazirana pića konzumiraju rijetko. Veliki broj učenika ne doručkuje svaki dan, a mnogi bi trebali povećati unos voća, povrća i mliječnih proizvoda. Rezultati ankete i savjeti kako poboljšati prehrambene navike, predstavljeni su učenicima ppt prezentacijom na Satu razrednog odjela. Učenici su sa velikim zanimanjem pratili prezentaciju, postavljali pitanja i iznosili već stečena znanja o pravilnoj prehrani. Nakon prezentacije uslijedilo je zabavno natjecanje, a najbolji učenici nagrađeni su jabukama i narančama. Istraživanje je pokazalo da je učenike potrebno stalno dodatno educirati o načelima zdrave prehrane i njezinom utjecaju na zdravlje.